Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 22:41

painkill

Pain(k)(ill)

Topicstarter
Hallo,

Ben op zoek naar een televisie met een geweldig beeld, maar zonder internetfeatures omdat ik deze toch niet ga gebruiken, ook wifi, opnemen, 3D etc.. ga ik niet gebruiken. Ik heb al een netwerkmediaspeler, dus dat hoeft er ook niet op te zitten, ook goed geluid is geen vereiste. CI+ is geen vereiste, maar zou wel mooi zijn (DVB-C tuner), dingen kosten wel iets, dus liever niet :P)

Dus kort:

Goede beeldkwaliteit
Goede weergave HD Tv (100Hz+)
Qua grootte: 32"-42"
Budget: Tot €500

De pricewatch heeft er wat moeite mee, maar het enige wat er echt uit komt is LG, met name deze:

pricewatch: LG 37LS5600

Zijn er nog mensen met advies?
Eventueel exotische merken is niet echt een probleem.

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:49
De LS5600 heeft een Motion Clarity Index van 100Hz, ergo, het is gewoon 50Hz en met een beetje magie beweren ze dat het 100Hz zou zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 17:20
Over het algemeen zijn de TV's met goede beeldkwaliteit ook de gene met de nodige internet/feature's dus als je die dingen er niet uit filtert heb je al een stuk meer keus.

P.S; Sinds ik mijn eigen aankoop heb gedaan ( paar maanden geleden ) hou ik mezelf niet meer uptodate, dus ik weet niet welke TV's op het moment interessant zijn :+

Ik zou je aanraden om een aantal populaire TV's tot 500 euro uit de pricewatch te pikken en de reviews van Tweakers/Google te gaan lezen.

[ Voor 47% gewijzigd door Spekker op 03-10-2012 20:14 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Voor een goede beeldkwaliteit moet je het budget verhogen. Met jouw budget koop je een budget televisie waarvan de kwaliteit erg mager is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetterhahn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-09 19:53
Kijk bijvoorbeeld eens naar de SAMSUNG UE40EH6030.
Dit is een mooi scherm maar dan zonder alle Smart functies waardoor hij binnen je budget valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Er zijn genoeg opties voor een 100hz tv in de prijsklasse die je vraagt. Ik ben zelf enthousiast over Samsung maar hoor betere verhalen over Panasonic of Philips. Hier een lijstje van tweakers pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
Als die features erop zitten op een tv in die prijsklasse die je zoekt en hij geeft mooi beeld maakt dat toch helemaal niks uit? Gewoon niet gebruiken dan, heb jij mooi beeld en die opties raak je niet aan.... Zie het probleem niet echt.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
funrider schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 17:47:
Er zijn genoeg opties voor een 100hz tv in de prijsklasse die je vraagt. Ik ben zelf enthousiast over Samsung maar hoor betere verhalen over Panasonic of Philips. Hier een lijstje van tweakers pricewatch.
Maar heel weinig 100Hz televisies in dat lijstje. Daarnaast is er meer dan het aantal Hz van de televisie wat belangrijk is voor de kwaliteit.
Pagina: 1