Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HMTL code voor het printen van een pdf doc vanaf site

Pagina: 1
Acties:
  • 223 views

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn eigen site heb ik schematisch mijn stamboom per stamvader staan. Als je de pagina zonder meer print gaat het niet lekker omdat het schema horizontaal A4 is en bij een "takje" van de stamboom aan het einde van de pagina er op de volgende pagina wordt doorgegaan.

Om die reden heb ik het allemaal netjes in een PDF per stamvader gezet en nu via een link naar het bestand wordt automatisch een reader geopend.

Maar om het allemaal wat strakker op mijn site te laten uitzien wil ik deze actie in een knop onderbrengen waarvoor ik dus de HTML code moet weten.

Via Google en hier lang gezocht naar de oplossing maar ben niets tegenkomen wat voor mij de oplossing biedt. Wie weet welke HTML code ik in moet kloppen om vanuit een knop het document in een reader te laten verschijnen.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:08:
Wie weet welke HTML code ik in moet kloppen om vanuit een knop het document in een reader te laten verschijnen.
Geen.

Een browser besluit, op basis van gebruikersinstellingen, voorkeuren, standaard applicaties en whatnots, welke (en of er een) reader geopend moet worden. En maar goed ook. Moet er niet aan denken dat een website besluit "effe" voor mij "een reader" te openen waar ik niet om gevraagd heb. Je intenties zijn vast goed, maar wat als de volgende bedenkt; hey: zal ik voor jou dan eens even mooi "een andere *kuch* applicatie *kuch* virus openen"? >:)

Verder is dit gewoon een scriptrequest en daar doen we dus niet aan ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.