Voor een paar jaar terug heb ik mijn oude WRT54G(v5.1) vervangen omdat de router gewoon stikte in het aantal connecties. Vervangen met een WRT320N en beide routers draaien beiden DD-WRT. Nu is het zo dat ik de WRT54G als switch wil gebruiken, momenteel is het al een wireless bridged switch met een extra computer bedraad aangesloten maar dat werkt niet helemaal lekker. Connectie valt continue weg.
Er loopt maar 1 netwerkkabel van de WRT320N naar mijn kamer en momenteel is die direct aangesloten op mijn eigen computer. Als ik deze nu eerst aansluit op mijn WRT54G die dan gewoon als wired switch functioneerd en met 2 extra netwerk kabels de computers te kopellen aan de WRT54G, kan dit alsnog weer het probleem geven dat de router stikt in het aantal requests? Anders wordt het een kabeltje trekken maar dit is sneller geregeld.
Kan er namelijk niet echt een antwoord op krijgen via Google.
Er loopt maar 1 netwerkkabel van de WRT320N naar mijn kamer en momenteel is die direct aangesloten op mijn eigen computer. Als ik deze nu eerst aansluit op mijn WRT54G die dan gewoon als wired switch functioneerd en met 2 extra netwerk kabels de computers te kopellen aan de WRT54G, kan dit alsnog weer het probleem geven dat de router stikt in het aantal requests? Anders wordt het een kabeltje trekken maar dit is sneller geregeld.
Kan er namelijk niet echt een antwoord op krijgen via Google.