Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[word 2010] meeveranderde velden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
redelijk op gegoogled maar niet gevonden.

Ik maak een formulier met standaard besturingselementen. Weet alleen niet hoe ik andere teksten laat zien bij het aankiezen van verschillende antwoorden.

VB

Vraag 1 : Geef je bedrijfsnaam. (klant vult bijvoorbeeld waarde X in)
Vraag 2: U bent van bedrijf X , welk product wilt U aanschaffen ?

Omdat klant bij vraag 1 een bepaalde waarde kiest (dit kan ook uit een pulldown menu komen) word
automatisch vraag 2 een bepaalde keuze. Dus eigenlijk veranderd de volgende vraag/vragen mee.

Kan dit ook in word ? of kan dit alleen in Excel ?

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Dit kan ook in word adhv macro's

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat erom dat bij elke vraag ingevuld door gebruiker er gebaseerd op de keuze de volgende vragen in het formulier meeveranderen naar andere vragen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En dat kan dus zeker met een VBA-macro ;) Moet volgens mij ook wel kunnen worden geregeld met velden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Darf
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13-10 23:25
Dan moet je even in VB een formulier maken met labels en comboboxen. Op het exit event van de comboboxen vul je de labels met de vraag en de comboboxen met de keuze.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Darf schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:04:
Dan moet je even in VB een formulier maken met labels en comboboxen. Op het exit event van de comboboxen vul je de labels met de vraag en de comboboxen met de keuze.
Dan kun je net zo goed een VB form maken in elke office applicatie.

Hoe dan ook, dit kan gewoon in Word.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1