Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop nodig, maar welke!?

Pagina: 1
Acties:

• JeroenEgelmeers
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-12-2021
HEB AL EEN LAPTOP AANGESCHAFT! :)
BEDANKT VOOR ALLE HULP!

=========

Hallo,

Ik ben opzoek naar een nieuwe laptop. Hopelijk kan iemand mij hiermee helpen aangezien je tegenwoordig zoveel keus hebt dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Wat ga ik ermee doen?
  • Web development: Bouwen van websites / applicaties e.d. (computer moet dus alle adobe programma's gemakkelijk aan kunnen). Voor zowel school als werk!
  • Veel op internet.
  • Veel office / mail programma / Skype.
  • Ik maak elke dag véél gebruik van de laptop.
  • Neem de laptop iedere dag mee naar school.
Specificaties
  • 15,6 inch (ongeveer)
  • 64 bit (neem aan dat elke laptop dat nu wel heeft?)
  • Lange accu duur. Dit aangezien ik vaak zonder stroom zit.
  • Geen Apple!
  • Hoge resolutie.
Kosten
Aangezien ik geen idee heb wat het moet kosten kan ik dit moeilijk beantwoorden.
Laten we zeggen: >1000.
(school adviseerde een laptop rond de 500a 600 euro).

Zelf heb ik al wel een laptop gezien (hier op de website die werd aangeraden) echter ben ik benieuwd of iemand nog met misschien (voor mij) wel iets beters aan komt. :)

[ Voor 106% gewijzigd door JeroenEgelmeers op 07-10-2012 20:37 ]

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
Ik zou me niet blind staren op "wat school zegt". Als jij een degelijke laptop kunt vinden voor 400 euro die genoeg performance is huis heeft is dat ook prima lijkt me.

Als je nog even wilt genieten van je laptop zou ik (los gezien van merk) dit minimaal aan boord hebben :

- Core i3/5 of vergelijkbaar. (AMD ben ik niet zo in thuis)
- 4GB ram
- 320GB (ssd) schijf

Let wel, dit zijn minimale eisen die ik persoonlijk zou stellen. Als je geen desktop computer ernaast hebt zou je kunnen overwegen om een grotere schijf te nemen.

qua merk :

Apple staat bij mij hoog in het vaandel, maar dat is een andere prijsklasse.
Dell, HP en Asus zijn naast Apple mijn persoonlijke voorkeuren.

[ Voor 12% gewijzigd door kaos001 op 03-10-2012 15:28 ]

Soundcloud

• JeroenEgelmeers
Hee Kaos,

Bedankt voor je antwoord. Dit heeft mijn huidig laptop niet. En deze is ook wel aan vervanging toe (dat merk ik zelf ook wel). Heb je enige suggesties? Goedkoper is natuurlijk ook prima, maar ik beschreef dat alleen zodat er geen suggesties kwamen die een stuk minder in prestatie waren gezien de prijs range waarin ik een laptop zoek.

Apple valt tevens compleet af. Dit aangezien het problemen oplevert met mijn werkzaamheden.

[ Voor 12% gewijzigd door JeroenEgelmeers op 03-10-2012 15:30 ]

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

pricewatch: Lenovo IdeaPad Y580-M772LMH

Die bedoel je vast. Dat is een prima keuze, zeker als je accuduur belangrijk vindt.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• JeroenEgelmeers
Hee Omni,

Ja inderdaad, alleen zit ik met 15,6 inch.. Moet nog even kijken of die ook in 17 inch beschikbaar is. :)

Verwijderd

Is ie niet. Voor 17 inch heb je alleen de dell inspiron 17r se, de asus n76vz of anders (veel duurder) de alienware m17x. Deze zijn echter zeer zwaar. Zo te zien ga je er veel mee slepen, en dan is een laptop van 17"echt niet aan te raden. Ik vind mijn 15" al vrij zwaar, en ik heb er een goede rugzak voor.

• JeroenEgelmeers
@Redono: Klopt ja. Reis zo'n 4a 4,5 uur per dag. Maar loop nu ook hele dag rond met een 17 inch Dell laptop.
maar misschien is het overwegen van een 15,6 inch geen verkeerd idee. Ben alleen bang dat ik dan die ruimte gewoon écht ga missen.

• Omni
  • Niet online

Omni

Nee dat ga je niet. Ik kom zelf van 3 jaar een 17" af en ik was zo gewend. Buiten dat ga je alleen met de Y580 lange uren maken, de 17R SE en N76VZ houden het lang niet zo lang uit op de batterij als de Y580. Of vind je dit inmiddels niet belangrijk meer?

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• JeroenEgelmeers
@Omni: Ja dit vind ik ontzettend belangrijk. Vind het handiger om te werken op Laptop in trein / hoorcollege als op tablet. (Heb nu echter geen keus..). Dus accu duur vind ik wel echt heel belangrijk.

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Ruimte ga je niet missen want die heeft immers 1080p op 15,6" (en pixels bepalen meer je werkbare ruimte dan formaat, tenzij je slechtziend bent)
nadeel van de lenovo is de 5400rpm HDD, dit zorgt ervoor dat gehele systeem traag aanvoelt.
Een laptop met 7200rpm HDD of nog beter SSD zou ik aanraden.

• JeroenEgelmeers
@eL_Jay: Neem aan dat het toch gewoon meer dan fatsoenlijk genoeg is als Tweakers die laptop aanraad voor deze maand? :o (Multi media computer). Of ga ik dat écht merken?

• Omni
  • Niet online

Omni

eL_Jay schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:22:
Ruimte ga je niet missen want die heeft immers 1080p op 15,6" (en pixels bepalen meer je werkbare ruimte dan formaat, tenzij je slechtziend bent)
nadeel van de lenovo is de 5400rpm HDD, dit zorgt ervoor dat gehele systeem traag aanvoelt.
Een laptop met 7200rpm HDD of nog beter SSD zou ik aanraden.
Maar iedere zichzelf respecterende tweakers prikt er direct een SSD is, wat met de Y580 juist zo makkelijk kan omdat hij een mSATA-slot vrij heeft. Your argument is invalid. :+

Behalve de legendarische accuduur van verschillende Lenovo Thinkpads, Dell Latitudes en hier en daar een uitzondering ga je overigens bijzonder weinig laptops vinden van 15" of groter die het langer uithouden dan een Y580.

Ter informatie hier een Excelsheet van de verschillende accuduren in vergelijking.

/edit
Hoe lang gaat de 17" Dell die je nu gebruikt mee op de batterij?

[ Voor 3% gewijzigd door Omni op 03-10-2012 17:37 ]

• JeroenEgelmeers
@Omni; Thanks voor je super post! :) Ben bijna overtuigd. Even inlezen wat een SSD is. :p

Me Dell gaat nu 5 minuten mee op Battery. ;w
Dus een nieuwe accu was ook sowieso nodig.. Krijg nu bij het opstarten consequent een melding dat me accu is "overleden" en dat ik spoedig een nieuwe moet aanschaffen. Maar aangezien het een en ander niet op me huidige PC werkt, vindt ik dat een beetje zonden van het geld. (Als deze thuis nog wordt gebruikt ligt deze toch altijd aan de stroom).

[ Voor 69% gewijzigd door JeroenEgelmeers op 03-10-2012 17:39 ]

• Omni
  • Niet online

Omni

JeroenEgelmeers schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:37:
@Omni; Thanks voor je super post! :) Ben bijna overtuigd. Even inlezen wat een SSD is. :p
Je bent er bij gebaat als je mijn review over zijn nog betere broer (de eigenlijke winnaar van de NBBG, maar door slechte leverbaarheid niet officieel gewonnen) leest, daarin kun je ook lezen wat voor verschil een SSD maakt. 90% van wat je daarin leest gaat ook op voor de M772-LMH.

De review staat hier: productreview: Lenovo IdeaPad Y580-M772CMH review door Omni

Ok, de accu is dus defect, maar hoe lang ging hij mee toen hij nog normaal functioneerde?

[ Voor 10% gewijzigd door Omni op 03-10-2012 17:39 ]

• JeroenEgelmeers
Heel erg lang geleden, durf ik zo niet meer te zeggen. Maar na een paar uur zal het écht wel op zijn.

Ik snap trouwens helemaal niets van die hele SSD. Denk dat ik daar later maar even naar moet kijken.
Zou deze PC goed functioneren voor mijn begrippen (wat ik ermee ga doen) ook wanneer ik geen SSD erin heb geplaatst? Heb namelijk behoorlijk spoed met de aankoop (examens).

[ Voor 57% gewijzigd door JeroenEgelmeers op 03-10-2012 17:47 ]

• eL_Jay
JeroenEgelmeers schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:32:
@eL_Jay: Neem aan dat het toch gewoon meer dan fatsoenlijk genoeg is als Tweakers die laptop aanraad voor deze maand? :o (Multi media computer). Of ga ik dat écht merken?
Dat ga je echt wel merken (verschil tussen 5400 en 7200 laat staan een ssd :P)
Maar zoals gezegd biedt deze laptop ruimte om een SSD toe te voegen en ik wil je dan ook ten sterkste adviseren een ten minste een 128 gb SSD er in te pleuren (crucial m4/samsung 830) Kost je 100 euro en de installatie is in 5 minuten gepiept. Vervolgens moet je wel ff opnieuw windows op de SSD instaleren (SSD als bootschijf)

[ Voor 11% gewijzigd door eL_Jay op 03-10-2012 17:50 ]

• JeroenEgelmeers
Ja oké, maar als dat ik dat nog niet gewend ben? Dan zal dat toch wel meevallen? (Is voor de eerste periode, examens afronden e.d. en dan kan ik voor zo'n ssd gaan kijken).

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:40
Een SSD is een Solid State Drive. Een SSD is eigenlijk ter vervanging van je Harde Schijf.
De SSD is ook vele malen sneller dan een harde schijf. Ze zijn alleen prijzig tegenover een HDD. Dus als je echt snelheid wilt, zet je er een SSD in. Dat merk je zeker wel.

Verwijderd

Het goede aan de lenovo is dat er een msata ssd slot in zit (toch?). Dat is een kleinere versie van een ssd, dan zit je naar zoiets te kijken pricewatch: Crucial m4 mSATA CT256M4SSD3 256GB. Je hoeft hiervoor je harde schijf niet te vervangen. Ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar het maakt wel veel verschil in de snelheid vna de laptop.

• eL_Jay
JeroenEgelmeers schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:54:
Ja oké, maar als dat ik dat nog niet gewend ben? Dan zal dat toch wel meevallen? (Is voor de eerste periode, examens afronden e.d. en dan kan ik voor zo'n ssd gaan kijken).
Op zich is het geen dilemma, maar terugschakelen is gewoon klote.
Ik weet niet of jou referentie kader uit 5400/7200/10K harddisks bestaat maar ik neem aan dat je 7200rpm gewend bent.
Simpel gezegd, windows start trager op met een 5400 hdd, als je iets wilt zoeken duurt dat een fractie langer, als je een icoontje aanklikt duurt het langer voordat hij het programma opstart, het open van programma's duurt langer. Kortom alles wordt trager, of jij ermee zit kun alleen jij bepalen ;)
Er is mee te werken, maar het is zonde als je zo'n prachtige laptop laat beperken/bottlenecken door een trage HDD.
P.S. je hebt gewoon wel alle functionaliteit maar bijna alles werkt dus een fractie trager

P.P.S. Een 60 gb HDD is voldoende om windows + 1/2 grotere applicaties op te zetten die dan dus allen van de snelheid profiteren.
256gb ssd is overkill gezien jou gebruik.
Persoonlijk zou ik 128gb ssd aanraden, kun je alle games, windows en applicaties erop zetten en dan gebruik je hdd voor je data (muziek, producties,films, office meuk etc)

P.P.S Je verliest geen garantie met het plaatsen van een ssd en het is absoluut niet moeilijk (als je aangeeft welke stad je woont zijn er misschien wel tweakers die je willen helpen met installeren)

P.P.P.S welkom bij Gathering of Tweakers ;)

[ Voor 22% gewijzigd door eL_Jay op 03-10-2012 19:06 ]

• JeroenEgelmeers
Ok thanks :)

Verwijderd

Ga je ook op je laptop gamen ? Anders betaal je wel erg veel voor iets wat je gewoon nooit gaat gebruiken.

Op dit moment is er ook weinig keuze , veel laptops zijn slecht of niet leverbaar vanwege de introductie van Windows 8. Je zou nog naar de Dell inspirion kunnen kijken die wel een stuk goedkoper is maar ook mindere accuduur.

De Asus R500A is misschien ook interessant , winnaar van de Basisnotebook BGG. Is wel een stuk minder op bijna alles behalve dezelfde Cpu , maar kost wel 350 euro minder.

Als je het geen probleem vind om zoveel uit te geven lijkt me de Asus n56 de betere keus. Een sterke Gpu heb je , met jou wensen erg weinig aan.

Edit: de Asus N56 wordt met de dag zo'n beetje slechter leverbaar , als ik kijk welke versies er nu nog beschikbaar zijn is die ook niet echt meer aan te raden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 20:54 ]

• JeroenEgelmeers
@FabianO123; Ja ik wil liever geen Windows 8. Lijkt me niet echt handig om de een of andere reden.
Maar betekend dit (na je edit) je zegt dat dit wel of geen goede aankoop is?

• Omni
  • Niet online

Omni

Wat dacht je van een Thinkpad L530?

http://www.notebookcheck....3BG-Notebook.78311.0.html

L530:
https://www.bluelink.nl/product/N2S2TMH

Optioneel extra (grote) batterij erbij:
https://www.bluelink.nl/product/0A36303

Kun je erg lang mee doen (langer dan met een Y580) en legt de focus niet op gamen maar op productiviteit, robuustheid en praktische toepasbaarheid.

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
Kijk eens naar
https://mysn.co.uk/xmg-a722

Begint ongeveer rond de 800 Euro maar je kan er precies bij aanpassen wat je wilt.

Verwijderd

De clevo's (die mysyn verkoopt) zijn echt heel erg slecht qua bouwkwaliteit. Die wil je echt niet.

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 20:14:
De clevo's (die mysyn verkoopt) zijn echt heel erg slecht qua bouwkwaliteit. Die wil je echt niet.
En dat baseer je op? Als je even online kijkt vind je vele prima ervaringen van veel mensen.

Verwijderd

Prima ervaringen ja:
Verwijderd in "[Ervaringen] BTO notebook / laptops"
somfortiwan in "[Ervaringen] BTO notebook / laptops"
aron225 in "[NBBG Aanschaf] GameNotebook - December 2011"
http://www.anandtech.com/...1400-clevos-w150hr-tested

Ikzelf vind de Y580 een gemiddelde notebook. De y580 levert veel prestaties voor een lage prijs. Maar dingen als de accuduur, toetsenbord en touchpad zijn slechts gemiddeld wat niet mijn stijl is. Maar clevo verprutst het op die 3 punten gigantisch. Niet alleen dit model trouwens.

• JeroenEgelmeers
@Darkstone: Hoe lang denk jij dan dat de accu ongeveer mee zal gaan?

Verwijderd

De accu van wat? Dat soort informatie kun je meestal vinden in reviews. Ik raadpleeg zelf meestal notebookcheck bij gebrek aan kwantiteit bij anandtech.

Overigens maakt notebookcheck nogal eens fouten. Dus neem niet alles direct aan.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2012 21:59 ]

• Omni
  • Niet online

Omni

Verwijderd schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 22:16:
Ikzelf vind de Y580 een gemiddelde notebook. De y580 levert veel prestaties voor een lage prijs. Maar dingen als de accuduur, toetsenbord en touchpad zijn slechts gemiddeld wat niet mijn stijl is.
Als jij de accuduur van de Y580 gemiddeld noemt, dan is dat van de N56/N76/17R SE ronduit slecht. Hier nog eens de Excelsheet met de accuduurvergelijking. Nog steeds gemiddeld?

Het toetsenbord is net zo goed of slecht als de competitie, dus dan is de competitie ook gemiddeld.

Het touchpad is matig wat met name ten grondslag ligt aan het uniforme, knoploze ontwerp. Dit heeft de N56 ook, dus zou deze ook als matig (of gemiddeld...) moeten kwalificeren, in jouw ogen.

@Jeroen
In de categorie multimedialaptops heeft de Y580 met voorsprong de beste accuduur. Omdat je niet gaat gamen is de videokaart echter overkill, waardoor ik neig je een Thinkpad met slice batterij aan te raden. (zie eerder bericht van mij in dit topic)

Verwijderd

Omni schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:26:
[...]
Als jij de accuduur van de Y580 gemiddeld noemt, dan is dat van de N56/N76/17R SE ronduit slecht. Hier nog eens de Excelsheet met de accuduurvergelijking. Nog steeds gemiddeld?
Klopt. Dat punt van mij klopt niet helemaal...
Het toetsenbord is net zo goed of slecht als de competitie, dus dan is de competitie ook gemiddeld.
Correct :P. Geen spannende toetsenborden in het consumentensegment op dit moment. Maar dat is en deel persoonlijke voorkeur: weg met die numpads..
Het touchpad is matig wat met name ten grondslag ligt aan het uniforme, knoploze ontwerp. Dit heeft de N56 ook, dus zou deze ook als matig (of gemiddeld...) moeten kwalificeren, in jouw ogen.
Ook correct. Al is het touchpad van de inspiron volgens mij een stuk beter. Het enige aspect wat nog overgebleven is van de oude XPS 15 lijn...

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
JeroenEgelmeers schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:21:

Wat ga ik ermee doen?
  • Web development: Bouwen van websites / applicaties e.d. (computer moet dus alle adobe programma's gemakkelijk aan kunnen). Voor zowel school als werk!
  • Veel op internet.
  • Veel office / mail programma / Skype.
  • Ik maak elke dag véél gebruik van de laptop.
  • Neem de laptop iedere dag mee naar school.
Specificaties
  • 15,6 inch (ongeveer)
  • 64 bit (neem aan dat elke laptop dat nu wel heeft?)
  • Lange accu duur. Dit aangezien ik vaak zonder stroom zit.
  • Geen Apple!
  • Hoge resolutie.
Kosten
Aangezien ik geen idee heb wat het moet kosten kan ik dit moeilijk beantwoorden.
Laten we zeggen: >1000.
(school adviseerde een laptop rond de 500a 600 euro).
Hoezo word hier nou weer die lenovo y580, Clevo troep en de Dell inspiron geadviseerd...
Er staat toch duidelijk dat hij het iedere dag wil mee gaan nemen?

Die twee bovenstaande zijn leuke multimedia machines (Clevo is niet leuk): goede gpu + specs en een leuk prijsje. Maar een gewicht waar je gewoon absoluut niet vrolijk van word. Zeker niet als je dit elke dag wilt gaan meenemen. Als je 15" wilt, een goede performance in webdeveloppen wilt, en daarnaast een lange accuduur wilt dan is een GPU absoluut helemaal niet van belang. Dus dan valt de grote sterke punt van de Lenovo en de Dell Inspiron al weg. Terwijl je wel de zwakke punt overhoud (hoog gewicht, en hooguit matige accu).

Als je portable wilt zijn, en daarnaar goede specs en een goede GPU wilt hebben dan vind ik de Lenovo thinkpad, die hierboven aangekaart is een topding. Maar dan zit je met het volgende:
900P TN scherm... En dat wil je gewoon niet hebben op een 15" laptopje.. Zeker niet als je je wilt gaan bezighouden met web developpen. Dat is gewoon onacceptabel (verbaasd me van je darkstone, dat jij dit niet aangekaart heb :9 )

De beste keuze is toch duidelijk de Vaio S15 + Sheet battery...
- Dan heb je veruit de best accuduur (veel langer dan de lenovo/dell)
- Goede CPU mogelijk, (Ram + SSD zelf upgraden, gpu onnodig maar dat is ook mogelijk)
- Weeg geen drol: <2KG
- Een flink betere matte IPS 15" Full HD scherm... En dat wil je toch echt hebben met web developpen
- Keyboard die wel uitstekend is.

Als je wacht op de juiste kortingsacties kun je waarschijnlijk die sheet battery gratis krijgen.

Dus dan heb je een laptop, die wel een lange accuduur heeft, WEL geschikt is om dagelijks mee te nemen, relevante specs weegt om bezig te houden met de taken die je wilt en daarnaast ook nog eens een IPS scherm heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Vinand op 07-10-2012 13:48 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Verwijderd

Mee eens, zelf heb ik de n56vz genomen ipv een 17 incher omdat ik er nog wel eens mee sleep, maar ik ben oprecht blij dat dit niet iedere dag is. Met zijn bijna 3 kg is hij toch net wat zwaar. De sheetbattery maakt het geheel wel wat zwaarder bij de s15, maar hij is toch een stuk lichter dan y580 bijvoorbeeld.

• JeroenEgelmeers
Topic mag gesloten worden, ik weet genoeg en heb me keuze al gemaakt. :)!
Super bedankt voor de vele response! :)

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-11 08:47
Vinand schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 11:56:
[...]

Hoezo word hier nou weer die lenovo y580, Clevo troep en de Dell inspiron geadviseerd...
Er staat toch duidelijk dat hij het iedere dag wil mee gaan nemen?

Die twee bovenstaande zijn leuke multimedia machines (Clevo is niet leuk): goede gpu + specs en een leuk prijsje. Maar een gewicht waar je gewoon absoluut niet vrolijk van word. Zeker niet als je dit elke dag wilt gaan meenemen. Als je 15" wilt, een goede performance in webdeveloppen wilt, en daarnaast een lange accuduur wilt dan is een GPU absoluut helemaal niet van belang. Dus dan valt de grote sterke punt van de Lenovo en de Dell Inspiron al weg. Terwijl je wel de zwakke punt overhoud (hoog gewicht, en hooguit matige accu).

Als je portable wilt zijn, en daarnaar goede specs en een goede GPU wilt hebben dan vind ik de Lenovo thinkpad, die hierboven aangekaart is een topding. Maar dan zit je met het volgende:
900P TN scherm... En dat wil je gewoon niet hebben op een 15" laptopje.. Zeker niet als je je wilt gaan bezighouden met web developpen. Dat is gewoon onacceptabel (verbaasd me van je darkstone, dat jij dit niet aangekaart heb :9 )

De beste keuze is toch duidelijk de Vaio S15 + Sheet battery...
- Dan heb je veruit de best accuduur (veel langer dan de lenovo/dell)
- Goede CPU mogelijk, (Ram + SSD zelf upgraden, gpu onnodig maar dat is ook mogelijk)
- Weeg geen drol: <2KG
- Een flink betere matte IPS 15" Full HD scherm... En dat wil je toch echt hebben met web developpen
- Keyboard die wel uitstekend is.

Als je wacht op de juiste kortingsacties kun je waarschijnlijk die sheet battery gratis krijgen.

Dus dan heb je een laptop, die wel een lange accuduur heeft, WEL geschikt is om dagelijks mee te nemen, relevante specs weegt om bezig te houden met de taken die je wilt en daarnaast ook nog eens een IPS scherm heeft.
Waar kan ik die S15 configureren en bestellen?

http://specs.tweak.to/18230

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
birdie25 schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 22:05:
[...]

Waar kan ik die S15 configureren en bestellen?
Simpel: www.sony.nl (waar anders :9) Je kan als je student bent ook bij de studentenstore met extra korting je sony stuff kopen.

maar op het moment zijn er niet veel configuratie mogelijkheden meer omdat ze binnen enkele weken/dagen het upgedate model uitbrengen op basis van win8.. Geruchten is dat deze dan ook een touchscreen gaat krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Vinand op 08-10-2012 09:29 ]

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Pagina: 1