Goedemiddag iedereen.
Ik heb maar een account aangemaakt om wat duidelijkheid te krijgen
voor een probleem wat ik heb met mijn domein/webhost.
Laat ik eerst een korte samenvatting maken van mijn probleem.
Onlangs heb ik twee hostingpaketten aangeschaft bij een hostingsbedrijf.
Daar heb ik twee hosts en twee domeinen gekocht, dit was laat in de avond.
nog geen uur later na de betalinging kreeg ik een bevestiging dat inmiddels al één domeinnaam klaarstond.
en dat de andere producten zo spoedig mogelijk werden geactiveerd.
Er gaan twee dagen overheen en ik besluit maar een ticket aan te maken waarin ik beschreef dat ik mijn pakketten nog niet ontvangen had
het speet hen heel erg voor het ongemak maar dit zou allemaal zo snel mogelijk geregeld worden.
Hier ben ik na nog twee dagen telefonisch achteraan gegaan, waar begrip voor mijn probleem werd getoond, maar nog geen concreet antwoord uitkwam.
En dat ik mijn domein nogmaals moest aanschaffen bij hen.
(ik ben toch niet gek?! 130€ voor een jaar nogmaals betalen!? voor een product wat ik niet eens heb gehad?) ik heb niet eens mijn geld terug gekregen.
Nu komt het mooie
drie dagen later kom ik er achter dat iemand anders mijn domeinnaam geregistreed heefT!
dit terwijl ik betaald heb en heb zitten pushen wanneer dit nou goed zou komen.
Er heeft veel werk in de site gezeten en zoals iedereen weet is een goed domeinnaam heilig.
blijkbaar vond iemand anders dit ook.
Ik heb meerdere malen hierna nog contact opgenomen, en geëist dat dit geregeld werdt.
er is mij deze week wel 9x verteld hoe vervelend de situatie is en dat ze er niets aan kunnen doen.
ik ga hier natuurlijk NIET mee akkoord.
Dit is zo beknopt als ik kan uitgelegd.. de belachelijke uitspraken die deze webhost heeft gedaan om de blaam terug naar mij te schuiven zal ik even laten.
Ik heb betaald voor producten die ik niet gekregen heb, sterker nog. na mijn registratie is mijn domein gejat.
EDIT : ik heb dus gewoon de facturen ontvangen en alles netjes betaald.
alles wat er is gebeurd staat in het ticketsysteem en mijn email nog zwart op wit.
nu mijn vraag: Waar ligt de verantwoordelijkheid? en sta ik in mijn recht?
Want ik ben bereid om naar de rechtzaal te stappen hierom.
Het domein is heel erg belangrijk.
iemand die tips heeft voor mij? ik zou het erg op prijs stellen!
Ik heb maar een account aangemaakt om wat duidelijkheid te krijgen
voor een probleem wat ik heb met mijn domein/webhost.
Laat ik eerst een korte samenvatting maken van mijn probleem.
Onlangs heb ik twee hostingpaketten aangeschaft bij een hostingsbedrijf.
Daar heb ik twee hosts en twee domeinen gekocht, dit was laat in de avond.
nog geen uur later na de betalinging kreeg ik een bevestiging dat inmiddels al één domeinnaam klaarstond.
en dat de andere producten zo spoedig mogelijk werden geactiveerd.
Er gaan twee dagen overheen en ik besluit maar een ticket aan te maken waarin ik beschreef dat ik mijn pakketten nog niet ontvangen had
het speet hen heel erg voor het ongemak maar dit zou allemaal zo snel mogelijk geregeld worden.
Hier ben ik na nog twee dagen telefonisch achteraan gegaan, waar begrip voor mijn probleem werd getoond, maar nog geen concreet antwoord uitkwam.
En dat ik mijn domein nogmaals moest aanschaffen bij hen.
(ik ben toch niet gek?! 130€ voor een jaar nogmaals betalen!? voor een product wat ik niet eens heb gehad?) ik heb niet eens mijn geld terug gekregen.
Nu komt het mooie
drie dagen later kom ik er achter dat iemand anders mijn domeinnaam geregistreed heefT!
dit terwijl ik betaald heb en heb zitten pushen wanneer dit nou goed zou komen.
Er heeft veel werk in de site gezeten en zoals iedereen weet is een goed domeinnaam heilig.
blijkbaar vond iemand anders dit ook.
Ik heb meerdere malen hierna nog contact opgenomen, en geëist dat dit geregeld werdt.
er is mij deze week wel 9x verteld hoe vervelend de situatie is en dat ze er niets aan kunnen doen.
ik ga hier natuurlijk NIET mee akkoord.
Dit is zo beknopt als ik kan uitgelegd.. de belachelijke uitspraken die deze webhost heeft gedaan om de blaam terug naar mij te schuiven zal ik even laten.
Ik heb betaald voor producten die ik niet gekregen heb, sterker nog. na mijn registratie is mijn domein gejat.
EDIT : ik heb dus gewoon de facturen ontvangen en alles netjes betaald.
alles wat er is gebeurd staat in het ticketsysteem en mijn email nog zwart op wit.
nu mijn vraag: Waar ligt de verantwoordelijkheid? en sta ik in mijn recht?
Want ik ben bereid om naar de rechtzaal te stappen hierom.
Het domein is heel erg belangrijk.
iemand die tips heeft voor mij? ik zou het erg op prijs stellen!
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 476714 op 03-10-2012 14:35 ]