Voor mijn zus ben ik op zoek naar een niet te dure, snelle notebook waar ze ook soms op kan foto/videobewerken als hobby. Niks professioneels of zwaars. Ik heb de keuze laten vallen tussen deze 2 notebooks. Echter wil ik graag weten of in 1 van deze 2 notebooks ook een Extra HDD kan, zodat ik daar een SSD in kan doen.
en wat voor SSD raden jullie nu aan kwa prijs/kwaliteit? zat te denken aan een 128GB SSD. heb zelf een Crucial M4 maar Samsung lees ik ook veel goeds over.
de reden voor de keuze van deze laptops:
en wat voor SSD raden jullie nu aan kwa prijs/kwaliteit? zat te denken aan een 128GB SSD. heb zelf een Crucial M4 maar Samsung lees ik ook veel goeds over.
de reden voor de keuze van deze laptops:
- Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Video's bekijken, excel/word etc. Soms foto's en video's in HD bewerken. - Wat mag je laptop gaan kosten?
maximaal 600 euro, exclusief de losse SSD die ik nog erbij aanschaf - Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, wordt eigenlijk altijd thuis gebruikt. mevrouw wil geen desktop, ook al is dat kwa prijs/kwaliteit toch wel iets beter. - Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
liefst geen packard bell. slechte ervaring mee. maar kan natuurlijk altijd overheen gestapt worden