Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows Server 2008 IIS - android ontzettend traag

Pagina: 1
Acties:

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:16
Hallo,

Ik heb een kleine privé-server staan met daarop WS2008. Ik heb een erg klein siteje draaien nu als test, dat perfect werkt in gewone windows-omgeving. Nu wens ik daar ook via mijn android ics tablet naar te kijken, en dan loopt alles vast. Mijn server krijgt plots 100% belasting op zijn netwerk, mijn router klapt er uit.

Nogmaals, via gewone PC's geen probleem, via een tablet of gsm klapt alles eruit.

Iemand een idee hoe dit komt?

[ Voor 8% gewijzigd door Kerberos84 op 03-10-2012 14:10 ]

No Gillette, No Minette

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-11 13:43
site niet bereikbaar. Weet niet of het slim is om je link hier door te geven als je al aangeeft dat hij klopt bij iets anders dan windows.

Heb je al in de log gekeken. Stack overflow misschien?

[ Voor 17% gewijzigd door barry457 op 03-10-2012 14:10 ]

• Kerberos84
Nja, gewijzigd, vreemd dat hij niet beschikbaar is, hier op t werk wel gewoon.

Ik had dit vroeger ook, maar heb nu zelfs volledige reïnstall gedaan, en blijft zelfde :(

Als ik een index.html gebruik, met enkel "hallo" dan werkt dit wel correct...

Logboeken zeggen niks, enkel de aanmeldingen

Ok, ik heb een webpagina gemaakt met een album (dus met afbeeldingen) maar de afbeeldingen eruit gehaald: geen probleem. Ik zet 1 thumbnail terug en knal, alles er weer uit?

[ Voor 86% gewijzigd door Kerberos84 op 03-10-2012 14:37 ]

No Gillette, No Minette

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 07:51
Kerberos84 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:10:
Ok, ik heb een webpagina gemaakt met een album (dus met afbeeldingen) maar de afbeeldingen eruit gehaald: geen probleem. Ik zet 1 thumbnail terug en knal, alles er weer uit?
Dat album is een stukje server-side programma? Misschien dat een browser-check mislukt en in een loop terecht komt?

Je kan ook eens kijken wat die belasting is (met Network Monitor ofzo).

• Kerberos84
Als ik het album op een webspace van telenet smijt, krijg ik direct en snel de site te zien, dus het moet iets zijn met mijn router of met mijn server

No Gillette, No Minette