Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
Kan een hoes advies voor iets 'mobiles' ook in dit forum?

Ik heb vandaag een Asus tf300 gekregen en ik besefte me dat ik ook wel eens zonder het dock op stap wil gaan. Nu vraag ik me dus af of mensen misschien weten wat een goede hoes is?

Hij moet iig kunnen beschermen en als leuke toevoeging misschien ook als een soort stand werken(dus een soort map).

Heb zelf al wat onderzoek gedaan, maar wat ik tegenkomen is of voor map mét dock( http://www.ebay.com/itm/G...ories&hash=item35c044958e) of een soort van sleeve.

Kan iemand mij hierin adviseren? Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-07 14:45
heb je de 300T met of zonder dock? Dat is wel handig om te weten. In het 300T staan zoiezo al tips dus je zou daar ook ff een search in kunnen doen.

Ik heb de 300T zonder dock en heb deze via Amazon.co.uk besteld

**edit**
Lees nu dat je hem met dock hebt maar dan je hem zonder dock wilt meenemen. Dan nog kan je de case die ik heb daar goed voor gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door SuperKneus op 04-10-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
SuperKneus schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:23:
heb je de 300T met of zonder dock? Dat is wel handig om te weten. In het 300T staan zoiezo al tips dus je zou daar ook ff een search in kunnen doen.

Ik heb de 300T zonder dock en heb deze via Amazon.co.uk besteld

**edit**
Lees nu dat je hem met dock hebt maar dan je hem zonder dock wilt meenemen. Dan nog kan je de case die ik heb daar goed voor gebruiken.
Thanks voor de reactie! Inderdaad een mooie hoes wat je daar gelinkt hebt! Zelf heb ik nog wat rondgeneusd en heb bij deal extreme een hoes gekocht.

Misschien toevallig ook nog eens kijken naar een hoes voor beiden :P, je weet maar nooit