Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

usb stick bestanden worden niet gezien?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mijn usb stick bestanden worden niet herkent behalve een aantal kladblok bestanden van totaal ong 1 mb kijk ik naar mijn gebruikte ruimte staat dat er totaal 7 gb in gebruik is .
Wat niet terug te halen is.
Met de optie van windows verborgen mappen weer geven heeft ook niks geholpen . Ook heb ik er een programma overheen gehaald om alles wat verwijderd is terug te halen ook dit heeft niks geholpen.

Van google word ik ook niks wijzer en mijn ict leraar krijgt het ook niet voor elkaar ;)

Ik heb de usb stick op windows 7 geprobeerd en op macOS

Alvast bedankt voor jullie help .

Groeten kippen144

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Hoe heet het programma dat je er overheen gehaald hebt? De stick heeft wel gewoon gewerkt neem ik aan?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
Recuva http://www.piriform.com/recuva

De usb stick deed het hiervoor wel gewoon .

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2012 13:22 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 15:38

Fordox

00101010

die is dood.
komt redelijk vaak voor bij usb sticks, het kan zomaar gebeuren. ook als je hem net uit een andere computer haalt. is me vaak genoeg overkomen helaas.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

Topicstarter
Zeker weten want ik heb er een zelf geschereven website met week werk er in opstaan zonder back up :) Er moet toch wel wat zijn ?

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Tja, een usb-stick is geen backup, zo'n ding is alleen goed om wat bestanden snel om te zetten... Ik vrees dat je toch die week werk opnieuw moet gaan doen, maar ach: je weet ongeveer wat je gedaan hebt, je zult wel met 3,5 dagen klaar zijn ;)

• ken-dj
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-08 18:32

ken-dj

Life is short break the rules

Probeer anders met b.v. schijf-hulprogramma te kijken of ie wel geactiveerd is in windows kan dat ook bij schijfbeheer ,het vage is dat je em wel kunt lezen namelijk.
Of download ,Disk-drill (mac) om eventuele bestanden terug te roepen.

Heb je nooit u3 gebruikt of een dergelijk programma.

Mocht je technisch ingesteld zijn misschien ff open maken,misschien zit er wel wat los.

S23 > Tab S8 >  ATV 4K >  Airtags <  Macbook Pro M1 <  IPad  Iphone 12 PM< 14 PM <16 PM < Garmin Fenix Pro 6X

• Fordox

Fordox

00101010

het is niet vaag als een usb kapot is en je hem nog wel gedeeltelijk kan uitlezen.
een fout op een usb stick komen voor in de raarste vormen, en deze heb ik vaker gezien.

dus 2 woorden:
backup maken.

Verwijderd

Topicstarter
Ook met MSdos heb ik het geprobeerd om in de dir te komen gelukt geeft gewoon de totaal aantal ingebuik geheugen maar laat niks zien.

De mac was van mijn leeraar ik zal het hem morgen voorstellen omdat uit te proberen . Er is wel een bestand bij toegevoed die heeft .trasch

Dat is een bestandje van mac zelf .

Kan het mischien aan de schijf type liggen ??? Hij is namelijk nu NFTS terwijl wel dat de beste keus is aangezien het een 32 gb is :)

FORMATEREN is het laaste wat ik wil eigenlijk aangezien de bestanden er volgens mij wel opstaan en ze nog niet kwijt zijn .

u3 nog nooit gebruikt .
En de usb zelf los halen wil niet er zit een harde kase omheen zonder dingetjes om hem open temaken .

Bedankt voor de reacties in iedergeval :)

• Fordox

Fordox

00101010

u3 is om programma's te installeren op je usb stick zodat hij hem ziet als cd. dat heeft er dus niks mee te maken.

volgens mij wil je gewoon niet toegeven dat hij kapot is :P, er is geen andere mogelijkheid dan een defect in je usb ;)

Pagina: 1