Wij hebben weer lootjes getrokken voor komend sinterklaas, en nu wil ik eens een keer geen kado in beton gieten of iets dergelijks, maar een leuke foto weggeven.
kunnen jullie mij creatieve tips geven?
denkede aan:
- photoshop trucjes
- afdrukken op een bepaald materiaal
Het betreft mijn zwager, ze zijn dit jaar 'snel, gratis en onaangekondigd' getrouwd. hij heeft een zoontje, en samen een dochter ( mijn nichtje ). En ze zijn in verwachting, net 20 weken echo gehad, dus die komt er voor sinterklaas nog niet bij.
Nu kan ik een familieportret maken, maar dan weet hij al wat hij krijgt, en dat is voor de verrassing jammer.
Een foto van mn zus, en neefje en nichtje kan ook, maar zij staat er dan wel hoogzwanger op.
Wat ik ook kan doen is alleen van mn neefje en nichtje,
Kortom wat zouden jullie doen?
Budget kan wat lastig worden met 15 euro
kunnen jullie mij creatieve tips geven?
denkede aan:
- photoshop trucjes
- afdrukken op een bepaald materiaal
Het betreft mijn zwager, ze zijn dit jaar 'snel, gratis en onaangekondigd' getrouwd. hij heeft een zoontje, en samen een dochter ( mijn nichtje ). En ze zijn in verwachting, net 20 weken echo gehad, dus die komt er voor sinterklaas nog niet bij.
Nu kan ik een familieportret maken, maar dan weet hij al wat hij krijgt, en dat is voor de verrassing jammer.
Een foto van mn zus, en neefje en nichtje kan ook, maar zij staat er dan wel hoogzwanger op.
Wat ik ook kan doen is alleen van mn neefje en nichtje,
Kortom wat zouden jullie doen?
Budget kan wat lastig worden met 15 euro