👨🚒 spuitgast | ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome control module
Thuisdeling en de Remote app hebben in princiepe niets met elkaar te maken.leejoow schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:27:
Ik heb thuisdeling ingeschakeld op mijn iTunes. Op mijn iPhone 4S heb ik de app Remote geïnstalleerd en ook thuisdeling op aangezet en zie vervolgens ook mijn bibliotheek en kan deze ook gebruiken. Nu heb ik op mijn iPad 3 ook Remote geïnstalleerd en thuisdeling ingeschakeld, maar kan met geen mogelijkheid verbinding maken met iTunes.
De stappen van Apple heb ik gevolgd, maar bieden geen soelaas. Daarnaast lijkt het mij ook geen netwerkprobleem, aangezien bij iPhone en iPad beide op hetzelfde netwerk zitten.
Heeft iemand hier ervaring mee en weten op te lossen?
-Thuisdeling is om je itunes lib te delen met andere gebruikers zoals bv een iPhone.
Je vind deze in de iPod App onder "meer" / "thuisdeling"
-Remote App is een afstandsbediening voor je mac. je bestuurd hiermee dus een computer.
Als thuisdeling uit staat kun je nog steeds je remote app gebruiken.
Als je geen remote app hebt kun je nog steeds thuisdeling doen.
Hang je iPad een aan je imac, en open dan de remote app.. kijk even of je de verificatie code nog moet invoeren.
FreeReef.nl
Thuisdeling kan je wel gebruiken om je iTunes te besturen. Op het moment dat je deze aan hebt staan, zal hij automatisch de bibliotheken vinden welke op ditzelfde account zitten. Het is dan ook niet nodig om een code in te voeren. Op mijn iPhone werkt dit wel, enkel op mijn iPad niet.
Hij vindt geen enkele bibliotheek. Op het moment dat ik op de iPad zeg dat ik hem handmatig wil toevoegen komt in iTunes wel de plek om de code in te voeren. Als ik deze invoer kan hij nog geen verbinding maken. Hij blijft dan hangen met de melding "Zoken naar ..."
Daarnaast heb ik geen iMac, maar een PC
Hij vindt geen enkele bibliotheek. Op het moment dat ik op de iPad zeg dat ik hem handmatig wil toevoegen komt in iTunes wel de plek om de code in te voeren. Als ik deze invoer kan hij nog geen verbinding maken. Hij blijft dan hangen met de melding "Zoken naar ..."
Daarnaast heb ik geen iMac, maar een PC
👨🚒 spuitgast | ☀️ 8000Wp oost/west, 4425Wp zuid | Ontwikkelaar van Itho Daalderop Warmtepomp ESPHome control module