Powerline of Draadloos

Pagina: 1
Acties:

• marc9393
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-05-2024
Beste mensen,

Ik heb sinds vorige week 120 mbit/s bij upc besteld.
Het probleem is dat ik geen netwerk kabel kan aanleggen naar boven. dus heb ik 1 jaar geleden deze powerline adapters gekocht: http://www.amazon.com/NET...200-Adapter/dp/B0036RH2U0

Maar ik komt met dit niet hoger als 50 Mbps. Ik heb een thomson twg870u router die kreeg ik van upc en haalt draadloos niet hoger als 35 mbps. wanneer ik de laptop aan de router verbind met een utp kabel haal ik de volle snelheid. is dat ook te behalen met een betere router of powerline adapter? :P

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Je hebt gewoon pech dan. In de meeste gevallen hebben diemkrengen last van dit soort problemen. Voor een beetje huis/tuin/keuken internet is dat goed genoeg, maar voor jouw toepassing niet dus.
Kun je niet eens proberen of je met een wireless N router niet hogere snelheden haalt??

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Nadeel van powerline is dat de adapters het meestal het beste doen als ze binnen dezelfde groep aangesloten worden. Je zou dat nog eens kunnen testen om te zien of je dan hogere snelheid haalt, dan weet je in ieder geval dat het niet aan die dingen zelf ligt.

Desktop | Server | Laptop