Harmann kardon AVR 145 optische uitgangen spontaan kapot?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28
Ik zit met een vraag probleem, ik heb op mijn HK AVR 145 digitale tv / ps3 / dvd speler en xbox digitaal aangesloten. 2 via optisch 2 via coax. Nu had ik leuk via de s-video alle kanalen ingesteld qua naam; XBOX 360, Blu Ray, HD TV, CD enfin. Nu zie ik tot mijn verbazing (na een tijd geen Xbox PS3 en TV via de speakers geluisterd te hebben dat de PS3 opeens niet meer wordt herkend via optische kabel.

De optische ingangen zijn ook weer standaard gelabeld nu ( VIDEO 1 2 3 )
Ik heb hem niet gereset? De enige uitgang die hij pakt op optisch op dit moment is: VIDEO 2
Aan de kabels ligt het niet want ik heb namelijk de kabels getest op VIDEO 2 omdat die wel het signaal pakt.
De rest blijft als een dode pier op ''analoog'' hangen.

Iemand enig idee hoe dit kan? De reciever heeft alleen gespeeld op digitaal / coax met de CD speler. Ik heb geen flauw idee waarom erop eens 2 optische kanalen wegvallen / kapot zouden gaan..

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diminish
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-11-2024
klinkt nog niet als defect in de optische ingangen.. maar als het vergeten van instellingen..
die optische ingangen moet je toewijzen aan een source. net als de naampjes van je ingangen die nu weer op video 1, 2 en 3 staan.

zoek garantie, door met aankoopbon de reciever in te leveren bij de reparateur CE Repair..
maar niet voordat je zelf contact hebt gezocht met HK uiteraard :)

[ Voor 3% gewijzigd door Diminish op 03-10-2012 09:02 ]