Toon posts:

iPhone 5 - Vodafone vs T-Mobile

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bij deze dan ook een topic voor m'n eigen abonnement. Ik wil een iPhone 5 met T-Mobile of Vodafone abonnement afsluiten. Nou is het verschil tussen beide providers over een periode van 2 jaar slechts iets van €30 dus daar hoef ik het niet voor te laten. Ik heb 2 jaar lang een T-Mobile Relax abonnement gehad en eigenlijk nooit problemen. Hier en daar wel eens geen 3G en de snelheid ervan lag opzich ook vrij laag maar 't was m'n 1e smarthphone dus ik heb niet echt iets om te vergelijken. :/

Ik woon in omgeving Amsterdam en mijn vraag aan jullie is dan ook of Vodafone daar ook hogere snelheden behaald of dat 't in dit gebied niet zo uit maakt. Ik heb op internet kunnen vinden dat 't netwerk van T-Mobile buiten de steden erg slecht is maar veel bevind ik me daar niet. Het enige wat mij tegenhoudt bij 't bestellen is de keuze tussen de providers dus ik hoor bij deze erg graag jullie mening/advies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-10 22:54
Als je nu bij T-Mobile zit, kan het aantrekkelijker zijn om over te stappen. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met Vodafone, los van de toestanden rond de brand in een vitaal onderdeel van het netwerk.

Maar per saldo maakt het waarschijnlijk geen r**t uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uiteindelijk moet je natuurlijk de deal kiezen die jou het gunstigst uitkomt maar ik begrijp echt helemaal niks van T-Mobile. Als vaste klant krijg je geen korting, als je een dag te laat bent op een aanbieding kun je het vergeten en vervolgens zijn ze bijna even duur als de concurrent terwijl T-Mobile nou niet bepaald een sterke naam heeft.

Doen ze dan werkelijk niks om klanten vast te houden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iets veel belangrijkers trouwens! Ik weet dat je met T-Mobile op iOS6 kan tetheren, klopt het dat dit met Vodafone ook kan? Ik wil binnenkort namelijk een iPad 3 halen maar ga echt niet ook daarvoor nog een abonnement afsluiten.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:29

Osxy

Holy crap on a cracker

Kan bij alle providers nu.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mmh neig dan toch naar Vodafone, morgen zal ik denk ik een besluit nemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-10 00:31
Vodafone: duidelijk.. Ik heb vaak een veel betere 3g verbinding met vodafone dan mensen om mij heen met t-mobile. Dit is in de regio Eindhoven zo (centrum), ik weet niet hoe het elders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Oke ik heb heb zo wat iedereen als provider gehad.

T-mobile is gewoon rond uit een K*T provider:

* Slechte dekking (Orange overgenomen -> 3G/UMTS licenties mochten ze niet overnemen. Eindstand Orange netwerk moest offline -> Minder bereik voor T-mobile.) (Hoe weet ik dit? Heb voor Orange gewerkt op de internet afdeling en hoorde dit op de wandelgangen voor dat het publiekelijk naar buiten ging.)

*CRM is gewoon POEP -> mijn vader en ik zijn bij elkaar al 15+jaar klant geweest bij T-mob. me pa sinds het BEN heette (97/98) en ik sinds 02/03 (6 jaar lang)
Heb gevraagd voor een leuke aanbieding voor me iPhone 4 die ik toen al een jaar had -> maakte niet uit hoelang ik klant was. Kreeg geen toestel met fikse korting of abo met een leuke deal.

Vodafone heeft gwoon een stabiel, snel netwerk. (uitgezonderd van die brand, maar dat kan elke provider overkomen.)

* T-mob is schandalig bezig met de iSmart abo's icm iPhone5 -> Vodafone is goedkoper qua Totaal prijs.

Als je het kan permitteren neem dan liever 1 jaar abo dan 2 jaar.
2e jaar neem je gewoon sim only, ben je VEEEEEEL goedkoper uit.

Kijk naar de mogelijkheden om je bundel te verlagen tijdens je contract periode -> heb ik bij me huidige KPN abo wel gedaan.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Absoluut Vodafone, why? 10 GB aan internet bij altijd abo en net wat goedkoper. Zie: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/4144

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Duidelijker kan niet! Wat mij aanspreekt van Vodafone is dat ze eerlijk proberen over te komen (praktische snelheid 2-4Mbs) en dat ze aan hun 'onbeperkt internet' ook maarliefst 10GB hangen. Het wordt dus een iPhone 5 32GB van Vodafone. :) Ik ga em zometeen direct bestellen, levertijd is echter 2-3 weken. :-(

crzyhiphopazn nog enorm bedankt voor de tip! Denk dat ik idd voor een 1-jarig contract ga, das nu even flink dokken maar dan heb betaal je straks maar €22,50 voor dezelfde bundel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yash100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 14:54
Klopt het dat de iPhone Altijd abonnementen voor F&F hetzelfde zijn als de gewoon abonnementen iPhone altijd?:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/4144
http://www.vodafone.nl/iphone/nieuwe_iphone_kopen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sijhtam
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 15:52
Yash100 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 17:40:
Klopt het dat de iPhone Altijd abonnementen voor F&F hetzelfde zijn als de gewoon abonnementen iPhone altijd?:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily/orderform/4144
http://www.vodafone.nl/iphone/nieuwe_iphone_kopen/
F&F is 2 jaar korting op het de maandprijs, normaal iphone 1 jaar, daarna een jaar de volle pond.

huidige opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had twee jaar een iPhone 4 bij T-Mobile. Over de kwaliteit van hun netwerk ben ik niet te spreken, en heb daarom bij de lancering van de iPhone 5 alle opties qua provider opengehouden. KPN en partners bieden vooralsnog alleen de 16GB iPhones aan middels een leasecontract. In die twee jaar bij T-Mobile heb ik bij vrienden of collega's gekeken welk bereik zij hadden. Vodafone en KPN gingen redelijk gelijk op. VF leverde mijn iPhone binnen 4 dagen, hebben de 32GB en een aanzienlijk betere dekking dan T-M. Het is fijn om weer terug te zijn ;-)
Pagina: 1