Bij deze dan ook een topic voor m'n eigen abonnement. Ik wil een iPhone 5 met T-Mobile of Vodafone abonnement afsluiten. Nou is het verschil tussen beide providers over een periode van 2 jaar slechts iets van €30 dus daar hoef ik het niet voor te laten. Ik heb 2 jaar lang een T-Mobile Relax abonnement gehad en eigenlijk nooit problemen. Hier en daar wel eens geen 3G en de snelheid ervan lag opzich ook vrij laag maar 't was m'n 1e smarthphone dus ik heb niet echt iets om te vergelijken. 
Ik woon in omgeving Amsterdam en mijn vraag aan jullie is dan ook of Vodafone daar ook hogere snelheden behaald of dat 't in dit gebied niet zo uit maakt. Ik heb op internet kunnen vinden dat 't netwerk van T-Mobile buiten de steden erg slecht is maar veel bevind ik me daar niet. Het enige wat mij tegenhoudt bij 't bestellen is de keuze tussen de providers dus ik hoor bij deze erg graag jullie mening/advies.

Ik woon in omgeving Amsterdam en mijn vraag aan jullie is dan ook of Vodafone daar ook hogere snelheden behaald of dat 't in dit gebied niet zo uit maakt. Ik heb op internet kunnen vinden dat 't netwerk van T-Mobile buiten de steden erg slecht is maar veel bevind ik me daar niet. Het enige wat mij tegenhoudt bij 't bestellen is de keuze tussen de providers dus ik hoor bij deze erg graag jullie mening/advies.