• sjors86
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-01 22:32
Ik probeer hd content naar mijn xbox 360 te streamen en gebruik hier PS3 Media Server voor. In principe werkt het, al is het dat deze na elke 2-4 seconden even hangt (render probleem)?

Nu had ik eerst alleen een Wifi G adapter in mijn pc (router en xbox hebben beide wifi n) en dacht dat het misschien hier aan lag. Heb dan ook een wifi n adapter aangeschaft (geen miskoop, want haalde maar 20mbps internetsnelheid en nu 30 mbps). Helaas ging het streamen van hd content naar de xbox niet sneller en haperd deze nog steeds.

Als ik naar mijn pc kijk schommeld mijn processor tussen de 25 en 65 procent en ram ligt stabiel op 60%

Welk format kan ik anders mijn video naar converteren, zodat dit niet tijdens het kijken hoeft te gebeuren?

[ Voor 8% gewijzigd door sjors86 op 02-10-2012 20:53 ]

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:24
de xbox 360 kan mp4 en wmv bestanden in HD kwaliteit zonder problemen afspelen . Het is dus een optie om bestanden hiernaar te kopieren. (alleen is het wel een workaround die veel tijd kost)

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
avec_style schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:31:
de xbox 360 kan mp4 en wmv bestanden in HD kwaliteit zonder problemen afspelen . Het is dus een optie om bestanden hiernaar te kopieren. (alleen is het wel een workaround die veel tijd kost)
Xbox 360 leuk om.te gamen, een ellendeling als.mediaplayer. :(

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018