Beste tweakers,
Na een beetje sneupen op internet kom ik er achter dat mijn nieuw mobo:
msi h61ma-e35 icm. een i5-3470 waarschijnlijk een helse combinatie is,
en ik waarschijnlijk kamp met een oude bios versie.
Aangezien ik over op internet lees dat een ivy bridge 22nm in eerdere versies niet werd ondersteund,
en het moederbord dan even de voeding aanzet, dan uitgaat en 4 maal piept (waarschijnlijk met standby-voeding)
in ieder geval, ik zal nu op zoek moeten naar een sandy bridge 32nm processor voor socket 1155.
Nu de vraag, is er in de GOT-wereld, iemand die mij een goed advies kan geven,
- iemand in de buurt van Drachten met s1155 die een kratje bier wil winnen
- terugsturen naar Azerty en hun met dit probleem opzadelen
- iemand die een goede pc's-zaak in Drachten kent, die dit voor minder dan € 40,- kan
(aangezien Kesh-computers in Drachten dit voor € 40 euro wil doen (leek mij beetje duur))
ik weet niet zo goed hoe ik dit moet oplossen, ook al hebben we hier in huis bijna 10 pc's,
en heb ik ook genoeg mensen die ik zou kunnen vragen, allemaal zonder socket 1155 processor
Na een beetje sneupen op internet kom ik er achter dat mijn nieuw mobo:
msi h61ma-e35 icm. een i5-3470 waarschijnlijk een helse combinatie is,
en ik waarschijnlijk kamp met een oude bios versie.
Aangezien ik over op internet lees dat een ivy bridge 22nm in eerdere versies niet werd ondersteund,
en het moederbord dan even de voeding aanzet, dan uitgaat en 4 maal piept (waarschijnlijk met standby-voeding)
in ieder geval, ik zal nu op zoek moeten naar een sandy bridge 32nm processor voor socket 1155.
Nu de vraag, is er in de GOT-wereld, iemand die mij een goed advies kan geven,
- iemand in de buurt van Drachten met s1155 die een kratje bier wil winnen
- terugsturen naar Azerty en hun met dit probleem opzadelen
- iemand die een goede pc's-zaak in Drachten kent, die dit voor minder dan € 40,- kan
(aangezien Kesh-computers in Drachten dit voor € 40 euro wil doen (leek mij beetje duur))
ik weet niet zo goed hoe ik dit moet oplossen, ook al hebben we hier in huis bijna 10 pc's,
en heb ik ook genoeg mensen die ik zou kunnen vragen, allemaal zonder socket 1155 processor