Hanns-G 28'' Monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

• Gemaskerde
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-08-2025
Beste Tweakers.

Ik heb sinds kort een probleem met mijn Hanns-g HG281D 28'' Full hd monitor.
Als ik mijn pc opstart dan word mijn beeldscherm zwart en dat duurt soms 5 minuten.
Het is heel moeilijk uit te leggen dus ik heb even gezocht en dit filmpje gevonden wat precies mijn probleem laat zien :

http://vimeo.com/34370409

Ik kom er niet meer uit.......

DmK©

• diehard889
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-02 16:36
ik weet niet of er nog andere aansluitingen op die monitor zitten maar je kan hem even via vga aansluiten... lijkt bijna op een defecte video ingang op de monitor.

In een pashokje gaan zitten en dan roepen dat het wc papier op is.

Verwijderd

Misschien niet helemaal relevant op jou scherm, maar ik heb hetzelfde gehad met een Lenovo (weet niet hoe het exact heet) en daar was de voeding van stuk, ik heb deze vervangen en het scherm werkt hier nog steeds.

• Gemaskerde
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-08-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:37:
Misschien niet helemaal relevant op jou scherm, maar ik heb hetzelfde gehad met een Lenovo (weet niet hoe het exact heet) en daar was de voeding van stuk, ik heb deze vervangen en het scherm werkt hier nog steeds.
Bedoel je misschien het Logic Board ?

DmK©

Verwijderd

Nee dit oude schermpje van mij heeft een losse voeding/adapter, de nieuwere schermen hebben inderdaad de voeding intern zitten. Je zou eens kunnen kijken of je optische schade kan vinden en anders de boel even doormeten