Toon posts:

feedback verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi,
ik zie graag de negatieve feedback verwijderd zien van erikfw bij mij.
eerst geef ik hem een positieve feedback en dan krijg ik van hem een negatieve.
daarop mijn feedback aangepast doordat ik me benadeeld voel.
ik heb een systeem overgenomen van hem met, zoals hij zei, op alles zeker 2 maanden garantie.
systeem opgehaald en de bonnen kreeg ik doorgemaild ivm die in zijn mail stonden.
nu krijg ik de bonnen en zit er op 1 @ 2 dingen dingen maar garantie, van de rest is alles al verlopen.
dit gezegd en wilde gewoon wat terug hebben van mijn betaling want dit was niet volgens afspraak.
uit coulance zei ie dat als er iets is mail me maar maar dan wel alleen als het fatsoenlijk gebruikt is, dan regelen we wel iets.
ga daar niet mee akkoord want mijn prijs was gebasseerd op een systeem met garantie op alles en niet op 1 of 2 dingetjes.
krijg dan in zijn feedback naar mij toe te horen dat ik een oplichter ben en dit van hem ook gezegd heb.
heb hem geen oplichter genoemd maar het voelde niet goed dat ik op de bonnen zag dat er geen garantie was, dit ook gezegd.
graag deze feedback verwijderen bij me want ik ben degene die zich niet goed mag voelen over deze deal toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Net zoals in je vorige topic, heb je erikfw al op dit topic gewezen?

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is op de hoogte maar ik vind het zo onterecht dat dit gewoon maar kan op tweakers.
Dit in het algemeen wat feedback betreft is het ook al verkoop je niets aan iemand dat je toch een feedback terug kan krijgen.
Vindt, geen deal geen feedback mogen schrijven, dit met uitzondering van als je duidelijke afspraken maakt voor overname of ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikfw
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-10 20:02
FlipFluitketel schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:26:
Net zoals in je vorige topic, heb je erikfw al op dit topic gewezen?
Zo juist heeft hij mij op de hoogte gebracht. Deze man gedraagt zich alles behalve acceptabel, eventuele ondersteunende documentatie kan ik ter overleg aanbieden aan u direct en niet openbaar. Ik heb <<naam>> ook al duidelijk gemaakt dat ik alle communicatie met hem opschort, nadat hij onbehoorlijk gedrag begon te vertonen. Hij heeft achteraf spijt gekregen van de aankoop, ik ben hem meerdere malen toegemoet gekomen op elke mogelijke manier. Maar meneer wilt alleen een enorm aandeel van het aankoop bedrag terug en dreigt met aangifte wegens oplichting en dergelijke. (Dit is ook zijn enige optie, omdat hij zelf al flink heeft "geknutselt" aan de computer zag ik al) Tevens ook met loze dreigenmenten als "dat zal je bezuren" of "ik pak je nog wel terug". Het meest vervelende aan alles is dat ik totaal open ben geweest naar meneer toe, de verkoop vond bij familie van mij plaats (daar stond de computer). Alles lag ter inzage klaar, hij heeft de computer van binnen en buiten bekeken. Alle verpakkingen kon hij in zien en rekeningen waren ook paraat. Maar omdat meneer dit niet allemaal bekeken heeft en zijn vriend 'haast' had, kwam pas achteraf een miscommunicatie aan het licht. Vervelend genoeg krijg ik hier nu de schuld van, ik heb ook het deel van mijn schuld toegegeven vandaar ook de tegemoetkoming, maar een deel hiervan valt ook aan zichzelf te verwijten.

Om mijn optiek even duidelijk te maken, ik heb me gisteren middag even verleid tot het zo genaamd moddergooien nadat ik van alles over me heen kreeg van meneer. Hieruit kwam voort dat een negatieve feedback op zijn naam niet meer dan terrecht was in mijn optiek, ik vind dat andere ook een waarschuwing vooraf mogen krijgen hoe meneer ook kan zijn. Het is duidelijk dat hij ook zijn goede kanten heeft, want tijdens de verkoop was hij heel aardig en ook aan de feedback van andere toe is dit wel zijn normale gedrag. Helaas achteraf beduidend minder en durft hij ook enkel per mail zijn mond open te trekken. Betreffende de afvolging hiervan, ik communiceer niet meer met meneer. Hij is in middels al enkele stappen te vergegaan en zie ik geen enkele reden meer om hem aandacht te schenken, ik heb tot op het laatste moment mijn goede wil getoont. Hier houdt het dan ook mee op en stopt alles incl medewerking naar hem toe.

Betreffende de feedback, mijn feedback bevat meer waarheden dan de feedback die meneer heeft achter gelaten op mijn account. Hierbij verwijs ik graag naar de beschrijvende tekst in de feedback, mits meneer dit niet aangepast heeft. Verwijder wat u verwijderen wilt, het maakt mij echt helemaal niks uit. U haalt enkel een waarschuwing voor andere weg, hoe overeenkomst met hem ook kan verlopen. Voor mij is het een afgesloten hoofdstuk, ik wel enkel en alleen aan u nog eenmalig een reactie geven des gewenst. Maar voor de rest houdt het op. Niemand zit hierop te wachten, meneer kickt alleen maar op het moddergooien en negatieve energie opwekken bij anderen.

Met vriendelijke groet,
Erik

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's duidelijk dus...
*denied*

Dit topic is gesloten.