Ik wil binnenkort een nieuwe pc gaan kopen omdat mijn laptop het allemaal niet meer trekt en de oude pc die ik hier heb staan heeft in geen 2 jaar meer heeft aangestaan omdat hij eigenlijk veel te oud is. Me laptop is nog sneller. Mijn laptop heeft gewoon moeite met de 1080p filmpjes op YouTube en films speelt hij ook niet af op 1080p. Dat vind ik jammer. En begin dit jaar heb ik ook nog een mooie GoPro gekocht om me wintersport avonturen en dan andere dingen te filmen helaas is het bewerken van die filmpjes (720p 60fps, 10 - 45 minuten film) ook niet al te best. Ik wil niet zeggen dat ik de beste videobewerker is die er bestaat. Ik wil het ook niet echt bewerken noemen. Het is meer clips uitzoeken en aan elkaar plakken met leuke overgangen, leuk effectje erbij en muziekje erachter. Dat doe ik allemaal in Sony Vegas. Dus nu ben ik op zoek naar een pc waar ik een beetje amateuristisch filmpjes van me GoPro op kan bewerken en films moet hij ook gewoon keurig netjes in 1080p kunnen afspelen.
Ik heb al wat uitgezocht op de pricewatch. Ben er niet zo'n ster in dus heb veel van het populairste gepakt. Wel heb ik 16gb werkgeheugen en een redelijke CPU en een SSD voor het bewerken van de video's. Op die SSD komt dan Windows, videobewerkingssoftware en de beelden die ik op dat moment wil bewerken. Ik heb ook nog voor een nVidia videokaart gekozen die volgens de website CUDA support.
Om er even bij te vermelden. Ik heb al een monitor, muis, toetsenbord en boxjes. En in me oude pc heb ik ook nog een geluidskaart zitten maar geen idee welke dat is
Mijn budget is echt max. 900,- euro. Liefst minder. Als mijn lijstje goedkoper kan zou ik dat op zich ook niet zo erg vinden
Kunnen jullie mij een beetje verder helpen? Het kan zijn dat er dingen tussen staan waar van je denk wat moet hij ermee of dat is echt helemaal niks. Kan ik begrijpen want zo heel veel verstand heb ik er niet van.
Ik heb al wat uitgezocht op de pricewatch. Ben er niet zo'n ster in dus heb veel van het populairste gepakt. Wel heb ik 16gb werkgeheugen en een redelijke CPU en een SSD voor het bewerken van de video's. Op die SSD komt dan Windows, videobewerkingssoftware en de beelden die ik op dat moment wil bewerken. Ik heb ook nog voor een nVidia videokaart gekozen die volgens de website CUDA support.
Om er even bij te vermelden. Ik heb al een monitor, muis, toetsenbord en boxjes. En in me oude pc heb ik ook nog een geluidskaart zitten maar geen idee welke dat is

Mijn budget is echt max. 900,- euro. Liefst minder. Als mijn lijstje goedkoper kan zou ik dat op zich ook niet zo erg vinden

# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 84,39 | € 84,39 |
1 | Samsung SH-S222AB Zwart | € 18,99 | € 18,99 |
1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 83,30 | € 83,30 |
1 | Antec Three Hundred Two | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Scythe Mugen 3 Rev. B | € 35,70 | € 35,70 |
1 | MSI N650 PE 1GD5/OC | € 120,95 | € 120,95 |
1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 200,- | € 200,- |
1 | be quiet! Pure Power L7 430W | € 40,45 | € 40,45 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 88,20 | € 88,20 |
1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3K4/16GX | € 68,12 | € 68,12 |
1 | Asrock B75 Pro3-M | € 60,45 | € 60,45 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 850,54 |
Kunnen jullie mij een beetje verder helpen? Het kan zijn dat er dingen tussen staan waar van je denk wat moet hij ermee of dat is echt helemaal niks. Kan ik begrijpen want zo heel veel verstand heb ik er niet van.