Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Flash-brochures downloaden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet regelmatig brochures/folders op websites die met Flash worden weergegeven opslaan op schijf voor later gebruik. Soms staat er een "download als pdf"-link, maar vaak ook niet. Het enige alternatief is dan om te kiezen voor printen en dan heb ik daarvoor een "PDF Creator" virtuele printerdriver.
Dat werkt (wel een beetje buggy), maar helaas moet dat dan wel pagina voor pagina. En met (meerdere) brochures van >100 pagina's is dat een takke werk.
Kan dit makkelijker? M.a.w.: kent iemand een manier om zo'n hele Flash-brochure in 1x om te zetten naar pdf/jpg? Of daarbinnen meerdere pagina's tegelijk te kunnen selecteren en die naar de virtuele printerdriver te sturen?

Heb eigenlijk het idee dat het niet kan, maar zou o zo blij zijn als iemand zou kunnen zorgen voor wat tijdswinst in deze....

Bedankt voor de nadenktijd!

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-11 14:41
Lijkt me heel erg verschillend per brochure, waarschijnlijk omdat zij allemaal een andere library (of hoe dat dan ook mag heten bij Flash) gebruiken voor de weergave...

De opmerking 'maar helaas moet dat dan wel pagina voor pagina' vindt ik wel een beetje vreemd... Het zou kunnen liggen aan de brochure, maar je zou ook een PDF-printer als Bullzip kunnen proberen...

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Soms wordt je doorgestuurd naar een 'niet flash' pagina als je geen flash hebt, misschien dat je daar in sommige gevallen nog wat mee kunt?

Desktop | Server | Laptop

Verwijderd

Topicstarter
bdalenoord schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:55:
Lijkt me heel erg verschillend per brochure, waarschijnlijk omdat zij allemaal een andere library (of hoe dat dan ook mag heten bij Flash) gebruiken voor de weergave...

De opmerking 'maar helaas moet dat dan wel pagina voor pagina' vindt ik wel een beetje vreemd... Het zou kunnen liggen aan de brochure, maar je zou ook een PDF-printer als Bullzip kunnen proberen...
Leuk voorbeeld: BartSmit-folder Hier moet je dus bij het printen echt ook de pagina selecteren. Bullzip ga ik eens naar kijken, thanks!
Rupie schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:57:
Soms wordt je doorgestuurd naar een 'niet flash' pagina als je geen flash hebt, misschien dat je daar in sommige gevallen nog wat mee kunt?
Kan zeker een optie zijn, zal eens zien wat er op mijn iPad gebeurt....dank!