iTunes synced geen muziek naar iPhone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:04
Dit weekend een iPhone 5 weten te scoren, maar ik krijg er maar geen muziek op via itunes.

Ik sync vanaf mijn NAS en dacht dat daar het probleem zou liggen, maar ook een locaal album verschijnt niet in de ipod-app.Dit terwijl bijvoorbeeld ringtones wel probleemloos vanaf de nas worden gesynced.

Ik sync dus handmatig omdat mijn library te groot is voor mijn telefoon. Zodra en zodat ik begin met syncen gaat het goed totdat de daadwerkelijk bestanden moeten worden overgezet, dit gebeurd gewoon niet. Als ik mijn iPhone openklik zit ik wel de playlist staan die ik wilde syncen incusief de nummers hier, alle nummertjes hierin zijn grijs.
Op mijn iPad is dit ook het geval, maar daar staan de nummers wel op.

Ik ben een beetje de kluts kwijt en heb al vanalles geprobeerd. Gisteren zelf teruggegaan naar fabrieksinstellingen en een backup teruggezet, maar ook dat mocht niet baten.

Alle vinkjes staan aan m.b.t. muziek syncen, maar volgens mij zie ik iets over het hoofd.

Heeft iemand een idee?

Specs:
iPhone 5 32 GB
Macbook pro met mountain lion en iTunes. Alles up to date

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:19

World Citizen

FreeReef.nl

ff googlen naar

iPhone sync Greyed out Songs

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:13
Ik had hetzelfde dat mijn playlist met nummers niet op de iPhone gezet werd, terwijl de vinkjes wel aanstonden.
mijn oplossing was om de vinkjes uit te zetten, weer syncen, dan de vinkjes weer aan zetten, en nogmaals syncen.
daarna werden de playlists met nummer gewoon weer opgezet :)

ik had dit euvel toen met de iPhone 4 ook.

[ Voor 4% gewijzigd door absrnd op 02-10-2012 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
World Citizen schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:48:
ff googlen naar

iPhone sync Greyed out Songs
Dat lijkt het niet te zijn, ik kom alleen hits tegen over het niet aangevinkt hebben van nummers die dan greyed out zijn op de iPhone. Mijn iPhone laat totaal geen nummers zien :(
absrnd schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:41:
Ik had hetzelfde dat mijn playlist met nummers niet op de iPhone gezet werd, terwijl de vinkjes wel aanstonden.
mijn oplossing was om de vinkjes uit te zetten, weer syncen, dan de vinkjes weer aan zetten, en nogmaals syncen.
daarna werden de playlists met nummer gewoon weer opgezet :)

ik had dit euvel toen met de iPhone 4 ook.
Dat werkt bij mij iig niet.

Voor de duidelijkheid, dit is zoals ik het in iTunes zie:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UfVCo.png?1
en zo ziet de playlist eruit in iTunes

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LmipO.png?1

Zojuist nog even een dubbelcheck gedaan en bvringtones en contacten worden netjes overgezet.

8)7 wat mis ik?

Edit: Zojuist getest met een iPad 3 en daarmee gaat het prima :s De settings lijken gelijk te zijn, maar ik weet zeker dat ik iets over het hoofd zie...

[ Voor 6% gewijzigd door Redshark op 02-10-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-07 11:06
Heb ik laatst ook gehad. Volgens mij zit absrnd op de juiste weg. Je moet dit alleen niet per nummer doen (het scherm wat jij laat zien), je moet op 'iphone van ...' gaan staan en daar de volledige sync van muziek even uitzetten. Dan syncen, muziek sync weer aan en weer syncen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
Vanavond maar weer een flinke poging wagen dan, ben heel benieuwd!

Edit:
Alles uitzetten, syncen, aanzetten en weer syncen hielp ook niet. Uiteindelijk een tweede volledige reset gedaan en geregistreerd als nieuwe iPhone heeft wel geholpen.

Ik gok dat het te maken heeft met een iCloud backup die ik vrijdag in de apple store maar heb aangevinkt. Dit was een iPad backup (aangezien ik nog nooit een iPhone heb gehad), wellicht dat dit het euvel was want iets anders kan ik niet bedenken. Maar goed, het werkt nu dus ik ben weer blij :-)

[ Voor 78% gewijzigd door Redshark op 03-10-2012 22:44 ]

Pagina: 1