Toon posts:

i820 chipsets !@#*!

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nou ze hebben het helemaal voor mekaar, heb ik net 4 weken een nieuw graas koetje heeft ti last van BSA.

Ik heb een ASUS CUC2000 mobo dit ik van mijn leverancier mag omruilen. so far so good.
maar nu wat moet ik als ruggegraad voor mijn koetje gebruiken?

ik heb het volgende thuis staan:

PIII 667
128 MB 133 Mhz
(ASUS CUC 2000)
30 GB Maxtor 66/UDMA
Plextor 8x/4x/32x
Pioneer 104s 10x/40x
ASUS V6800 DDR Deluxe Geforce 256 32 MB
ATX kast
Win98

ik zelf heb dit ding op het oog,

Abit VT6X4 Slot 1,UltraDMA 66, VIA, Sound, 4X AGP Slot, ATX,

is dit een goed boordje voor me of hebben jullie wat anders in de aanbieding?

Alvast bedankt MO-Bees voor team Graasland

Verwijderd

Lijkt me in ieder geval beter dan die 820...

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
http://www.aopen.nl/products/mb/table/VIA.htm
als je niet zo onboard sound wil hebben, dan zou ik de

AX63 Pro nemen

(waarom heeft ie nou maar 3 DIMM sloten???)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

ik zou gewoon een i820 eisen met een rimmetje van 128mb. lijkt me toch wel een goeje deal voor alle moeite? ;)

Verwijderd

Zou ik ook doen niet geschoten is altijd mis

Verwijderd

Moet je natuurlijk niet zo doen:
- :)Ik heb gehoord dat je dese moederborden terug kon brengen en kan ruilen, mag ik misschien eentje terug met een rimmetje erbij want die werken toch wel goed? :)
Maar zo:
- :(Ik kom mn mobo terugbrengen omdat het ding gewoon zuigt en ik wil m ruilen tegen een i820 met rimmetje die wel goed werkt. :(

Verwijderd

Topicstarter
mooi naks doe ik niet, want als ik er dan wat geheugen bij wil prikken moet gelijk 1000,- piek neer tellen, nee ik ga voor een P3V4X jawel met een VIA chipset meer komt overal goed uit de test en loopt op 133 mhz

krijg ik nog geld terug ook koop ik daar weer 128 mb geheugen voor loopt het allemaal als een speer.

maar toch bedankt voor jullie reacties.

Verwijderd

Topicstarter
maaruh ik hoop dat iedereen die met zo'n i820 chipset zit opgescheept het met zijn dealer voor mekaar krijgt, zou k*t zijn als die moeilijk deden.

Verwijderd

Kijk ook eens naar een MSI 6309, heeft een S370 interface. Misschien is het wat voor je...
Pagina: 1