Wie heeft er ervaring met internetten via de sateliet. Waar kan ik info vinden over de beste provider. Wat zijn de kosten om bv een totaalpakket aan te vragen en wat zijn de maandelijkse kosten?
De kosten hangen af van wat je wil. Wil je alleen downstream en upstream via telefoonlijn, of wil je up en down. In het eerste geval vallen de kosten erg mee, maar in het laatste geval zit je te denken aan duizenden guldens per maand plus eenmalige kosten van over de 10000 piek.
Ik heb hier verder geen ervaringen mee.
Ik heb hier verder geen ervaringen mee.
Wat je ook bedenkt, satelliet blijft DUUUUUUUUUUUUUUUUUUR.... Ik kan me niet voorstellen dat het goedkoop is.
Maar waarschijnlijk heb je een goede reden om satelliet te nemen(geen landlijn). Ik weet niet of er in NL providers zijn die een downlink leveren via Sat en up via ISDN bijvoorbeeld leveren.
Er is nog een andere oplossing dan: een VSAT lijn. Maar dan bedaal je per maand zo'n fl10000 ...
Meestal zijn dit installaties zeer klantspeciek en worden ze dus ook op maat geleverd/gemaakt. Je moet bij grote telecom bedrijven kijken: Britisch Telecom of station12...
Maar waarschijnlijk heb je een goede reden om satelliet te nemen(geen landlijn). Ik weet niet of er in NL providers zijn die een downlink leveren via Sat en up via ISDN bijvoorbeeld leveren.
Er is nog een andere oplossing dan: een VSAT lijn. Maar dan bedaal je per maand zo'n fl10000 ...
Meestal zijn dit installaties zeer klantspeciek en worden ze dus ook op maat geleverd/gemaakt. Je moet bij grote telecom bedrijven kijken: Britisch Telecom of station12...
Anti Geluidsmuur Front Amstelveen telt 17.800 lantaarnpalen; hoeveel heeft jouw gemeente?