Switch met audiomogelijkheden zoals bv Apple AirPort Express

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:39
Ik heb op het moment het volgende probleem.

Sinds een maand ben ik overgestapt op ziggo. De kabelaansluiting zit in de woonkamer bij de tv waar ik ook diverse aparatuur heb staan zoals versterker ps3 mediaplayer ed.

Nu heb ik veel storing als ik tv kijk. De decoder word gestoord door de wifi van de sitecom router die ik erbij heb.
Vandaag is de monteur geweest en alle kabels die ik heb zijn van goede kwaliteit en alle aansluitingen zitten goed. nu heb ik het idee om de router te verplaatsen naar waar de pc's staat en waar nu de router staat de mediaplayer ps3 ed die bij de tv staan aansluiten op een switch.

Nu ben ik niet zo goed thuis in switch ed. en ik denk dat ik naar de bekende weg vraag want een switch is in princiepe een simpel aparaat die verder niks hoeft te doen. Maar zijn er ook switch's op de markt die werken zoals de Apple AirPort Express audio mogelijkheid.

Zodat ik met een audiokabeltje mijn versterker kan aansluiten op het netwerkt en ik muziek kan streamen naar de versterker. Zoals je dat kunt met de Apple AirPort Express.
Ik zou dat best handig vinden als er een gewoon netwerk apparaat is met deze mogelijkheden. :)

Maar ik denk dat ik iets wil wat er nog niet is en ook niet zal komen.

Met vriendelijke groet, Ton