-
[ Voor 100% gewijzigd door bevgrad op 24-10-2015 17:24 ]
[ Voor 119% gewijzigd door bevgrad op 24-10-2015 17:24 ]
Dus je maakt nu onrechtmatig gebruik van iemand anders zijn of haar verbinding, en verschaft je daarbij toegang tot de in bruikleen zijnde apparatuur?Omer Uyar schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:17:
Ik heb de gegevens die op de laatste foto staan toegevoegd als nieuw netwerk en ben nu instaat om verbinding te maken wanneer ik wil. heb de firmware upgrade uitgevoerd maar krijg een fout dat dat niet het juiste bestand is.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
[ Voor 100% gewijzigd door bevgrad op 17-04-2018 18:01 ]
[ Voor 27% gewijzigd door mrc4nl op 01-10-2012 20:54 ]
ora et labora
[ Voor 47% gewijzigd door spone op 01-10-2012 20:57 ]
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Dat is toch niet duidelijk in je bericht. Je geeft aan een ander netwerk gevonden te hebben in de lijst met draadloze netwerken. Je experiabox mag verwacht worden toegang te geven tot je eigen netwerk. Als je ineens ziet dat er een ander draadloos netwerk in een lijst staat op je laptop is het absoluut niet vanzelfsprekend dat het niet om iemand anders zijn netwerk gaat.Omer Uyar schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:51:
[...]
opnieuw....
DIT IS MIJN EIGEN ROUTER!!!
er staat toch heel duidelijk dat dit mijn experiabox is.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Dan nog klopt je openingspost niet, want je zegt dat die Zyxel je Experiabox is, terwijl een Zyxel p-2601hn-f1 eigenlijk een ADSL modem is.Omer Uyar schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:48:
[...]
zoals er ook in het artikel staat. dit is mijn eigen router. de experiabox van kpn is gewoon een router van een ander merk met hun eigen cover en interface dr omheen. ik heb dus ontdekt welke router dit is en hoe je dr in kan komen zodat we een manier kunnen vinden om zyxel's eigen interface te gebruiken.
volgende keer beter lezen.
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
[ Voor 99% gewijzigd door bevgrad op 17-04-2018 18:01 ]
ja en kpn knalt ook altijd een logo op de hardwareGravit0n schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:54:
[...]
Dan nog klopt je openingspost niet, want je zegt dat die Zyxel je Experiabox is, terwijl een Zyxel p-2601hn-f1 eigenlijk een ADSL modem is.
[ Voor 8% gewijzigd door mrc4nl op 01-10-2012 21:02 ]
ora et labora
Precies.mrc4nl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:59:
[...]
ja en kpn klant ook altijd een logo op de hardware
experiabox
[afbeelding]
de xyzell (blijft het een moeilijke naam vinden)
[afbeelding]
ze lijken nou niet echt op elkaar
[ Voor 38% gewijzigd door Virtuozzo op 01-10-2012 21:06 ]
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
/dev/null
Goed puntcornfed99111 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 00:26:
TS heeft vast en zeker powerplugs in zijn interne netwerk zitten.
Klopt dat?
Dit is jouw router niet, dit een apparaat van KPN die je in bruikleen hebt. Alle KPN ExperiaBoxen zijn in bruikleen, op een kleine batch Siemens en Thomson780 na die in 2005/2006 zijn uitgegeven. Dus je zit wel degelijk is andermans eigendom te rotzooien, al is nog niet duidelijk of het eigendom van KPN of buurman is. Daarnaast moet je eerst even hard maken waarom je zo maar aanneemt dat dit de ARV7519 is. De interface valt sowieso weg zeg je, dus als jij de ARV7519 uitzet en de verbinding vervalt kan dat ook gewoon toeval zijn, tenzij je dat heel veel keren kan reproduceren. Zoek 't mac adres op van de interne chips in de interface en vergelijk die met elkaar, beide printscreen en je komt geloofwaardig over. Nu is het gewoon veel te aannemelijk dat je bij een buurman erop zit gezien je manier van "bewijzen" en manier van overbrengen.Omer Uyar schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:51:
[...]
opnieuw....
DIT IS MIJN EIGEN ROUTER!!!
er staat toch heel duidelijk dat dit mijn experiabox is.
pepernooot
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq