Prijs SSD Samsung 830 256GB

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michigan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 08:13
Ik krijg het volgende bericht steeds te zien:

prijsalert voor Samsung 830 series 256GB

De prijzen voor de Samsung 830 series 256GB zijn onder de door jou gestelde grens van € 155,- gezakt. De laagste prijs is nu € 136,13

Echter wanneer ik op een linkje klik om bij pricewatch uit te komen zijn de prijzen nog steeds €169,-

Enig idee wat er mis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:54
Ik gok dat de prijs heel even onder de 155 is gezakt, bijvoorbeeld door een winkel met een foute prijsvermelding, en nu weer gecorrigeerd is?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:05

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het kan zijn dat na een automatische prijsimport inderdaad een verkeerde prijs heeft gestaan. De imports draaien tegenwoordig met een grotere frequentie dan voorheen, eerst 4x per dag, nu 6x per dag. Om 19:10 heeft er een gedraaid, waarvandaan dus deze prijsalert zou moeten komen. Maar dat de prijs vrijwel meteen daarna weer verdwenen is, is vreemd. Ik gok dan ook dat de prijsalert van een eerdere import kwam (die van 16:10 in dit geval, of misschien wel vroeger, afhankelijk van of je toen op de site was of niet), waarna de verkeerde prijs om 19:10 weer werd gecorrigeerd en zodoende je alert een beetje achter liep.

Nu draait de laatste import van vandaag, kan je aangeven of het weer gebeurt? Afhankelijk van welke shop het is (het script loopt van shopnaam A-Z), kan het nu nog een kwartiertje, 20 minuten duren voor alles is doorlopen en je de melding al dan niet weer krijgt. Even voor de goede orde, ging het om deze: pricewatch: Samsung 830 series 256GB ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:32
Waarschijnlijk Mycom geweest.

http://www.mycom.nl/Produ...eakers.net&utm_medium=cpc

Die heeft volgens mij de verkeerde prijzen geupload naar tweakers waardoor de prijzen excl. btw als Incl. btw op tweakers kwamen te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michigan
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 08:13
Bedankt voor jullie reacties, het ging inderdaad om de Samsung 830 series 256GB. Het zal inderdaad wel zo zijn geweest dat er een bedrijf een fout bedrag had doorgegeven (of kompleet verkeerd, of inderdaad zonder btw). Helaas, want die kaart voor €135 was een leuke dag geweest ;)

Nu maar afwachten of deze kaart binnen korte tijd onder de €155 zal komen. Helemaal nu de 840 in opkomst is (ook al is dit een ietwat andere schijf).