Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben voor m'n ma aan 't kijken naar een beetje betaalbaar iPhone 4 abonnement met iets van 100-150 min/sms en 500MB aan data. Tele2 biedt dit volgens mij het goedkoopst aan. Op internet is veel geklaag te vinden over het bereik van Tele2 terwijl deze juist het T-Mobile netwerk zou moeten gebruiken? Nou is T-Mobile ook niet bepaald stabiel maar ik heb er de afgelopen 2 jaar in omgeving Amsterdam geen problemen mee ondervonden.

Zou Tele2 dezelfde dekking moeten bieden als T-Mobile omdat ze gebruik maken van hun netwerk, of kan het zelfs dan nog zijn dat hun bereik slechter is wegens prijzen oid? :/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2012 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Tele2 maakt inderdaad gebruik van het T-Mobile-netwerk, het bereik zal dus exact hetzelfde zijn. Wel kan het zo zijn dat T-Mobile haar eigen klanten voorrang geeft op het netwerk, dus dat T-Mobile-klanten voorrang krijgen op Tele2-klanten op plaatsen waar het druk is. :) Maar grote kans dat je precies dezelfde service van het netwerk ervaart als wanneer je T-Mobile als provider zou hebben ;)

[ Voor 18% gewijzigd door MensionXL op 01-10-2012 20:11 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel erg verleidelijk vanwege de prijs en erg veel zal ze het internet gebruiken maar 't zou toch vervelend zijn om haar met een 2 jarig contract op te zadelen wat bagger blijkt te zijn. Gelden die verhalen over bereik etc alleen voor 3G omdat je tegenwoordig werkelijk overal wel kan bellen of kan ook dat nog wel eens wegvallen?

Zijn er hier tweakers met ervaring met Tele2 regio Amsterdam?