Beste tweakers,
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor, maar ik kom er niet helemaal uit.
Mijn eisen:
- <300 euro
- Goed voor CAD-tekenen
- IPS
- Af en toe voor films en gamen.
Als ik deze website volg, staat er dat een 27" monitor wordt aangeraden, als ik vervolgens de kijk naar monitoren onder de 300 euro, kom ik op 1080p monitoren uit. Uitgerekend hebben deze monitoren echter 81,5 PPI (momenteel heb ik een 22" scherm met een resolutie van 1680 x 1050 wat neerkomt op een PPI van 90) is dit verschil erg waarneembaar? Zijn er mensen met een 27" scherm met een 1080p resolutie?
Dit zijn de monitoren waar ik uit wil kiezen, heeft iemand nog tips?
Wenslijst
De ASUS monitor is nog niet rereleased, maar ik las op een forum dat die waarschijnlijk in Q4 dit jaar uitkomt.
Bij voorbaat dank
Ik ben op zoek naar een nieuwe monitor, maar ik kom er niet helemaal uit.
Mijn eisen:
- <300 euro
- Goed voor CAD-tekenen
- IPS
- Af en toe voor films en gamen.
Als ik deze website volg, staat er dat een 27" monitor wordt aangeraden, als ik vervolgens de kijk naar monitoren onder de 300 euro, kom ik op 1080p monitoren uit. Uitgerekend hebben deze monitoren echter 81,5 PPI (momenteel heb ik een 22" scherm met een resolutie van 1680 x 1050 wat neerkomt op een PPI van 90) is dit verschil erg waarneembaar? Zijn er mensen met een 27" scherm met een 1080p resolutie?
Dit zijn de monitoren waar ik uit wil kiezen, heeft iemand nog tips?
Wenslijst
De ASUS monitor is nog niet rereleased, maar ik las op een forum dat die waarschijnlijk in Q4 dit jaar uitkomt.
Bij voorbaat dank