Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vinnie1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2020
Hallo allemaal ,

Ik heb afgelopen week een micro SD kaart gehaald van 16GB. Ik had een 8GB in mijn telefoon. Nu heb ik alle bestanden , ook foto's van de 8GB SD kaart op de computer gezet en daarna op de 16GB.
Nu is het probleem dat de resolutie van de foto's op de mobiel slechter zijn geworden. Op de computer zijn ze nog wel goed.

Wat kan ik eraan doen dat de resolutie op de mobiel weer goed is??

• lolcode
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-11-2024
uhhh wat?
Ontopic: je telefoon gebruikt wss een cache, het kan zijn dat door de grotere SD-kaart de cache niet meer klopt en hij ze er opnieuw in moet zetten. Zeker als het echt huge foto's zijn kan het opnieuw inladen even duren. Open een willekeurige foto op de telefoon, als hij na 15-30 seconden nog steeds niet scherp is dan is er pas echt iets aan de hand.

• vinnie1
Dat is juist het probleem :$

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:31

DarkSide

theres no place like ::1

Idd
Kijk ook even echt de properties na van de fotos' op de telefoon. Is de resolutie echt kleiner geworden?
En hoe heb je ze op de computer en weer op de telefoon gezet. Met een export import programma?
Of gewoon copy paste?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• vinnie1
De foto's zijn kleiner geworden , ze waren groter..... Ik heb gewoon copy/past gedaan... ik zie dat de resolutie flink kleiner is geworden...

• vinnie1
Enig idee om dit terug te kunnen draaien?

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:15
Zijn ze op je computer nog wel de normale resolutie? En worden ze daar wel geladen?

• vinnie1
Het rare is , ik heb geknipt en geplakt.... en nu is de resolutie flink lager geworden....

• vinnie1
Mdehoog schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:42:
Zijn ze op je computer nog wel de normale resolutie? En worden ze daar wel geladen?
ook kleiner geworden ja

[ Voor 81% gewijzigd door vinnie1 op 01-10-2012 16:42 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:01
Kopieer je ze toch gewoon nogmaals, maar dan "goed", met een filemanager of zo. Oh ja, en gebruik: Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif

[ Voor 29% gewijzigd door Brad Pitt op 01-10-2012 16:44 ]

Nickname does not reflect reality

• vinnie1
xplorer 2 is een filemanager voor windows.... hij is nu bezig. ik zal laten weten of de resolutie groter is geworden.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:08

DjVe

Hatsaflats!

Je icons zijn kleiner geworden denk ik...dus als je door je map heen gaat bladeren met je telefoon dan zijn die foto's van mindere kwaliteit, maar klik je die foto aan krijg je wel de foto op de juiste kwaliteit?

Als dat zo is, wis dan ergens het mapje icons en laat je telefoon ze opnieuw aanmaken :)

• vinnie1
de icons zijn kleiner geworden idd , maar de resolutie ook

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:08

DjVe

Hatsaflats!

De resolutie van de daadwerkelijke foto of van de icon? De icon is gewoon een snelkoppeling met een klein plaatje van de daadwerkelijke foto die weer linkt naar de daadwerkelijke foto. Ik kan me niet voorstellen dat de foto's op je telefoon ineens mindere kwaliteit zijn, terwijl ze op de PC wel goed zijn.

• vinnie1
ze zijn kleiner geworden doordat de resolutie zo laag is geworden... dat is the problem :$

• vinnie1
de resolutie vd foto's is flink omlaag gegaan.... terwijl de foto'' gelijkertijd ook kleiner is geworden...
dit is allemaal gebeurt met de foto's van de microsd van 8GB , naar de computer , en weer naar de microsd van16gb

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
omschrijf je probleem eens 1 keer goed met voorbeelden/screenshots van de voor/na resolutie en filesize. (ipv 10 X op dezelfde halve manier jeprobleem herhalen...

en welke applicaties heb je op je computer gebruikt, welke op je telefoon, en via welk USB protocol heb je de bestanden over gezet, gewoon mass storage?

en gebruik de edit knop

Strava

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:01

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Welkom vinnie1 :)

Ik zou je vriendelijk willen verzoeken om eerst eens Het algemeen beleid te lezen, daarin staat wat er van je wordt verwacht als je een nieuw topic opent. We verwachten o.a. dat je een duidelijke en volledige omschrijving geeft van je probleem, om welke telefoon het gaat, welke android versie en vooral wat je zelf allemaal al hebt gedaan om het probleem op te lossen want het forum is geen helpdesk.

Ook het verzoek om de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif knop te gaan gebruiken. Als je nu weer een paar keer achter elkaar gaat posten gooi ik het topic direct op slot.

Veel plezier op het forum :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Pagina: 1