Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-07 20:51
Mijn vriendin heeft een Acer Aspire One D270-26Dws. Ze stuurt me een mail met een vraag over het scherm. De kleuren zijn 'raar' geworden. Kan dit door warmte komen? Het is daar 35+ graden en vrij vochtig.
Of wellicht dat rontgen scans op vliegvelden de verkleuringen veroorzaken?

Kan zelf niet beoordelen wat raar is: mijn vriending zit op dit moment in India en heeft de Aspire speciaal gekocht om contact te houden met thuis. Dat lukt nog wel, maar wel in rare kleuren.

Ik zie op wel wat topics over mensen met vragen over harde schijven na rontgen scans, maar scherm verkleuringen zie ik er niet bij. Over warmte gaat het vaak over de temperatuur van de videokaart.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 18-09 21:37
Paneel is gewoon kapot en dat kan door verschillende factoren komen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
Hmm dat zou wel kloten zijn. Heb gevraagd of ze een foto van het scherm kan mailen. Dan is het snel genoeg te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Laatst online: 18-09 21:37
TheMe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:13:
Hmm dat zou wel kloten zijn. Heb gevraagd of ze een foto van het scherm kan mailen. Dan is het snel genoeg te zien.
als ze in India is, heeft ze geen reisverzekering ?, die dit dekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
Ja, maar dat is absoluut niet belangrijk.
Ze is pas Maart volgend jaar terug en net een week vertrokken... Het gaat er vooral om dat de netbook nu al stuk is... En aangezien ik al geen aantrekkelijke jongen ben, maakt skypen met rare kleuren me nog minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YadeRofl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06-2023
Offtopic

Krijg je als je Acer koopt :+

Acer Aspire :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
YadeRofl schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:59:
Offtopic

Krijg je als je Acer koopt :+

Acer Aspire :'( :'(
Ik had haar liever aan een Asus EEE gehad, maar die vond ze niet 'mooi' . Blijft een vrouw he.
Laatste bericht is overigens dat de rare kleuren minder zijn geworden. Denk dus dat het te maken heeft met een opgewarmd paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMe
Om even af te melden:
Scherm heeft waarschijnlijk last gehad van de hitte. Een dag later (en de netbook had niet de hele dag in een snikhete bus gelegen) waren de kleuren weer normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
vrij vochtig.
Vocht tussen een van de velletjes of de lcd substraat verpest de kleuren van een beeldscherm ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screen is heating. It's weird..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clyde the Frog
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-07 13:57
''En aangezien ik al geen aantrekkelijke jongen ben, maakt skypen met rare kleuren me nog minder leuk.''

hahaha ge-wel-dig! lig hier in een scheur!!
En nee niet om je probleem maar om je verwoording.
Maak je toch niet zo druk om je uiterlijk ze heeft je ooit ontmoet met je huidige uiterlijk en dat heeft haar aangetrokken..
Dus een kleurtje meer of minder maakt haar echt niks uit!

Als ze van je houdt dan hoef jij je nergens zorgen om te maken!
Wat betreft die laptop, het kan met temperatuur/druk verschillen te maken hebben maar hij kan ook net zo goed nu al rijp voor de sloop zijn.

Acer staat bij mij nou niet bepaald bekent om zijn goede track record maar anders gewoon ff bellen met de hotline..
Pagina: 1