Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:10
Voor Ios is er de Ipad en dat is het, voor android is het niet zo simpel.

Binnenkort is er een dikke kans dat ik met de trein naar m'n werk ga (in plaats van filerijden nu). De downtime die ik dan heb, zou ik graag willen besteden met een beetje surfen/gamen/film of serie kijken. Ik heb vroeger al met een laptop in de trein gezeten en dit ging niet zo heel gemakkelijk.

Dus een tablet dan maar. Ik wil een android tablet (ik heb niets met apple, nofi voor de rest), maar ik zie door de bomen het bos neit meer.

budget gaat van 300 tot 450 euro hiervoor.

Ik heb al wat reviews gelezen van de galaxy tab en note, maar zijn er misschien betere alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-07 10:43
Ik zou eens naar de Asus tablets kijken.. of zelfs wachten tot eind deze maand. Dan komen de Windows RT tablets uit. Ik heb wel geen idee of het wat is of wat ze gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Het liefste van al zou ik voor een android tablet gaan. dus geen IOS of Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
Als ik voor een Android tablet zou moeten gaan in jouw prijs range, zou ik voor de Asus 300T tablet gaan.

Goede allrounder, en een aardig prijsje.

pricewatch: Asus Transformer Pad 300T WiFi 32GB Blauw

Edit: Mocht je wat meer pixels in je scherm willen, dan is de Asus Infinity ook een goede keuze. Kost ook wat meer trouwens!
pricewatch: Asus Transformer Pad Infinity WiFi + Dock 64GB Grijs

[ Voor 33% gewijzigd door Temo44 op 01-10-2012 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 191343

Nexus 7 misschien iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Dacht ik ook aan, die is ook redelijk handzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-07 14:49

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Tarkin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:30:
Voor Ios is er de Ipad en dat is het, voor android is het niet zo simpel.

Binnenkort is er een dikke kans dat ik met de trein naar m'n werk ga (in plaats van filerijden nu). De downtime die ik dan heb, zou ik graag willen besteden met een beetje surfen/gamen/film of serie kijken. Ik heb vroeger al met een laptop in de trein gezeten en dit ging niet zo heel gemakkelijk.

Dus een tablet dan maar. Ik wil een android tablet (ik heb niets met apple, nofi voor de rest), maar ik zie door de bomen het bos neit meer.

budget gaat van 300 tot 450 euro hiervoor.

Ik heb al wat reviews gelezen van de galaxy tab en note, maar zijn er misschien betere alternatieven?
Ik moet zeggen dat voorheen ik ook "tegen" apple producten was, maar sinds ik de iPad (2) vergeleken heb met enkele android oplossing, kan ik niet anders zeggen dan toch voor de ipad te gaan.... De laatste tijd, zeker als je voor de 2 kijkt, heb je toch iets meer waar voor je geld dan wat android op dit moment in dezelfde prijsklassen (350 ~ 380 euro) te bieden heeft...mijn mening...dat dan weer wel

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvvliet
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-07 13:58
De eerder genoemde Nexus 7 is mooi handzaam voor in de trein, deze heeft alleen geen 3g als je dat nodig vind. Anders is een Samsing Galaxy Tab wel een idee, komt ook in meerdere formaten en is wel binnen budget te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
helaas, de nexus 7 gaat het niet worden. Qua prijs zeker interessant, maar 7" is gewoon te klein. Ik ga sowieso voor een 10" tablet.

IOS, aint gonna happen. Ik heb liever iets dat minder gesloten is.

De transformer pad lijkt me wel een goede keuze, maar eens wat over lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Voor 10 inch vind ik een full HD scherm wel erg fijn. Dan heb je dus weinig keuze, volgens mij alleen Acer en Asus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QwaftZefoni
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-07 18:52
het kan ook goedkoper

zelf zit ik nou te kijken en te twijfelen over de nieuwe lijn RK3066 chips, zoals in de Cube U30GT met upgrade naar JB en de Cube U20GT (nog niet op JB wel Corning IPS Gorilla Glass
.... dus ook of ik 9,7" 4:3 wil of 10.1" 16:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Was zelf een grote fan van de 10" factor, maar toen vanwege de prijs (na m'n oude tablet te hebben verkocht) voor een nexus 7 gegaan en moet zeggen dat het formaat eigenlijk geen echt probleem is. Het enige verschil zit hem er in op welke afstand je hem van je gezicht houdt, de praktische grote blijft gelijk (En als ik daarna weer een 10" in m'n handen krijg snap ik nu niet meer hoe ik met zo'n groot ding heb kunnen overleven :P maja, kwam er denk ik doordat ik met een iPad in aanraking kwam, toen een paar waardeloze androids en pas redelijk recentelijk android ios totaal heeft voorbijgestreefd). Verder zou ik de acer en oudere samsung modellen absoluut afraden (nieuwe niet veel ervaring mee, maar zijn blijkbaar niet meer zo vreseljik slecht als de oudere :P ). Daarnaast, volgens de geruchten is google nu ook met een 10" nexus device (3 nexus devices in de pipeline volgens de geruchten) bezig en er gaat een nexus device binnen een maand worden gereleased waarschijnlijk, dus 1/3 kans dat dat de tablet is :P (al schat ik het zelf lager in). Hoe dan ook: concluderend raad ik je aan om de nexus 7 toch nog eens te heroverwegen, en indien dat hem niet word, dan zou ik denk ik voor een asus gaan of als je hem ergens vandaan kunt importeren de kindle fire 8.9" (moet je er wel een custom rom opzetten om van de amazon meuk af te komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarkin
Het is een galaxy tab 10.1 geworden. 250 tweedehands, kon ik niet laten liggen
Pagina: 1