Ik heb een opdracht gekregen van stage, om de client (Win7pro) tijd te laten synchroniseren met de Server (Win7pro).
Er wordt niet gewerkt met domain o.i.d.
In de server draaien er puur database bestanden en dat geeft soms conflicten als de tijd niet even is met de Server.
Dus vandaar de opdracht: laat de client synchroniseren met de server.
Wanneer ik de command: "Net time \\<ip adres> /set /y" uitvoer krijg ik een error "Systeemfout 1314 Een van de vereiste bevoegdheden is niet aan de client toegekend."
Op Google staat dat de " Gebruikersaccountbeheer " een Ja of Nee antwoord verwacht.
Ik mag dat ook niet uitschakelen van mijn begeleider.
Verder heb ik een tip gekregen dat je via de Policy Groepsbeleid iets moet wijzigen...
Er wordt niet gewerkt met domain o.i.d.
In de server draaien er puur database bestanden en dat geeft soms conflicten als de tijd niet even is met de Server.
Dus vandaar de opdracht: laat de client synchroniseren met de server.
Wanneer ik de command: "Net time \\<ip adres> /set /y" uitvoer krijg ik een error "Systeemfout 1314 Een van de vereiste bevoegdheden is niet aan de client toegekend."
Op Google staat dat de " Gebruikersaccountbeheer " een Ja of Nee antwoord verwacht.
Ik mag dat ook niet uitschakelen van mijn begeleider.
Verder heb ik een tip gekregen dat je via de Policy Groepsbeleid iets moet wijzigen...
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 01-10-2012 15:34 . Reden: SCHREEUW NIET ZO!!!!111!!!@22!1111 ;) ]