Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476439

Topicstarter
hulp bij probleem te klein intern geheugen Galaxy Y Duos.

Waarom gaan de apps naar het intern geheugen? Ik heb speciaal een 4gb sd kaart geinstalleerd en bv Facebook en smart runner zitten op intern geheugen :(. Mijn nieuwe app van de Luisterpaal nu ook en daarmee dan is die dus helemaal vol! moet trouwens telkens buffere leegmaken. Ik kan ze niet verplaatsen met APP2SD naar de SD kaart. Wat voor zin heeft het dan om een grotere sd kaart te gebruiken?
Bij het laden van een app in de Gplaystore bestaat er de mogelijkheid om de app naar de SD kaart te sturen.
dank om me op weg te helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 476439 op 01-10-2012 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:13

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom :)

Om een lang verhaal kort te maken. Lees eerst even Het algemeen beleid voor je een topic opent. Zoals je topic er nu uitziet zou ik er normaal gesproken een slot op doen maar ik laat hem nog even open zodat je hem kunt aanpassen dmv de [edit.] knop. Denk ook aan het tonen van eigen inzet, wat heb je zelf allemaal al gezocht en gevonden ?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Een SD-kaartje is voor content, films, mp3'tjes en foto's of grote bestanden van games en dergelijke...
De Samsung Y Duos heeft gewoon weinig intern geheugen en je kan niet alles naar de SD-kaart zetten nee...

Oftewel dit had je (helaas) met 'n beetje vooronderzoek kunnen weten en nu is het allemaal al te laat...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 476439

Topicstarter
@ Janvanduschoten: sorry maar ik begrijp niet wat ik moet aanpassen. Ik had gegoogeld naar een topic van te klein intern geheugen en toen moest ik me hier registreren en toen kwam mijn vraag hier terecht. wist ik veel. Zelf heb ik gevonden dat ik apps via die app2SD kon verplaatsen maar hoe mijn intern geheugen vergroten dus niet. Ik dacht dat antwoord nl hier te vinden. Waar voor dient een forum anders dan onderlinge hulp.
@ CLB Ik heb een aantal applicaties op mijn sd kaart kunnen verzetten. En het doel van deze telefoon was in eerste instantie een betaalbare dualsim die wat meer kon dan mijn vorige (B5722). En dat doet die. maar dat is nu het probleem met de apps. Je begint met eentje en dan wil je der steeds maar bij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:07
Slechts een klein aantal apps kan verplaatst worden naar de sd via de standaard functionaliteit ( app2sd isslechts een hulpmiddel om een standaard Android optie makkelijker te maken).

Om het probleem echt op te lossen zal je je toestel moeten rooten en link2sd of iets vergelijkbaars moeten gebruiken. Dan kan je alle data verplaatsen naar een extra partitie op je sd.

Strava