[shop] prijzen excl. BTW bij mycom

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Topicstarter
Volgens mij nog niet vermeld: De prijzen van mycom in de PW zijn ineens de prijzen excl. BTW geworden, dat lijkt me niet de bedoeling. Ik heb een stuk of 15 producten bij verschillende categorieën in de PW bekeken en bij allemaal is de mycom-prijs excl. BTW (en niet geheel verrassend is dat ook meteen de laagste prijs, waardoor de prijzen in de pricewatch ietwat in de war worden gegooid).

Heeft vast iets te maken met het nieuwe BTW-tarief. Maar omdat veel PW-prijzen hierdoor lager uitvallen dan wat ze horen te zijn vermeld ik het maar even.

[ Voor 16% gewijzigd door bwerg op 01-10-2012 13:42 ]

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Bedankt voor het melden, ik heb het Sales-team hierop gewezen, het wordt zsm gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:24

D4NG3R

kiwi

:)

Ik wou net het zelfde gaan melden. Mijn favoriete wenslijst was plotseling 70 euro goedkoper geworden omdat half het lijstje opeens spotgoedkoop was bij MyCom.

Ik denk dat er iets mis gegaan is vandaag bij het invoeren van de nieuwe belastingtarieven.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Is inmiddels gefixt :) Om de een of andere reden stonden de prijzen in hun feed ineens ex btw, gelukkig hebben we daar een handig vinkje voor ;) Mocht het weer mis gaan (bij MyCom of een andere shop), schop dan even dit topic, uiteraard houden we het zelf ook in de gaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoutV
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:07
Het lijkt erop dat de prijzen van MyCom in de Pricewatch nu 2x het BTW tarief hebben, 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

Ik heb de BTW instelling weer uitgezet, toevallig loopt nu net de automatische import (alle shopfeeds worden nu ingeladen), dus het zal eventjes duren voordat de prijzen weer goed staan, ik denk een half uurtje, 3 kwartier oid. Ik ga morgen even uitzoeken wat Mycom nu wilt :p

Edit: Prijzen staan weer goed. Volgende import draait om 7:10 morgenochtend, hopelijk blijft het nu goed staan ...

[ Voor 17% gewijzigd door Glaanie op 01-10-2012 22:34 ]

Pagina: 1