"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Daar heb ik geen ruimte voor in me PC en dat wil ik ook niet! DVD-speler wil ik ook niet! (te duur en niet opnemen) en ik kan niets vinden in de search!!!
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Kun je niet gewoon naar een winkel gaan?
(Je weet wel, die dingen buiten je huis, waar ze spullen "verkopen")
Kost toch geen drol meer tegenwoordig
(Je weet wel, die dingen buiten je huis, waar ze spullen "verkopen")
Kost toch geen drol meer tegenwoordig
Loop een tent zoals de Block en BCC binnen en kijk eens rond. Voor dat geld kan je veelal een leuke Sony, JVC, Philips, Aiwa en Panasonic kopen. Een stereouitvoering wordt lastig voor dat budget maar lukt wel.
Ga er in ieder geval maar uit van 1 van de genoemde merken, dat zijn toch wel de betere tov Daewoo, Yoko, Supertech etc.
Ga er in ieder geval maar uit van 1 van de genoemde merken, dat zijn toch wel de betere tov Daewoo, Yoko, Supertech etc.
Mediamarkt, Deawoo , stereo, LongPlay ronde 350,- ofzoiets.
Ga naar de mediamarkt, grijp de eerste de beste verkoper bij de stropdas en zeg dat je een VCR wilt met stereo. Voor weinig.
Ok, je hebt niet het beste van het beste, maar het is ook geen troep.
Enne ... je hebt een bugje in je OS, wat ervoor zorgt dat je al je zinnen met extreem veel uitroeptekens afsluit!!!!
GRtZ
Koffie!!!!
Ga naar de mediamarkt, grijp de eerste de beste verkoper bij de stropdas en zeg dat je een VCR wilt met stereo. Voor weinig.
Ok, je hebt niet het beste van het beste, maar het is ook geen troep.
Enne ... je hebt een bugje in je OS, wat ervoor zorgt dat je al je zinnen met extreem veel uitroeptekens afsluit!!!!
GRtZ
Koffie!!!!
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1