Iphone 4s activatie vereist

Pagina: 1
Acties:
  • 1.422 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-09 16:47

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Topicstarter
Hallo,

Vanmorgen toen ik wakker werd stond er ineens op mijn iphone: Activatie vereist. Nou goed dat kan gebeuren maar telkens als ik nu probeer te activeren zegt die dat hij is mislukt en heb dit al zon 20 keer geprobeerd, op een wifi netwerk maar ook op mobiele data.

Ik heb een Iphone 4s 16gb en een simkaart van Vodafone, de iphone komt tevens ook van vodafone af dus vind het vreemd dat hij dit ineens vraagt (simlock o.i.d).

Wanneer hij mislukt zegt hij dat ik moet proberen om de iphone aan itunes te hangen, maar omdat ik op mijn werk ben gaat dit niet.

Heeft iemand een oplossing of weet iemand waar dit probleem vanaf komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Draai je toevallig iOS 6 Beta 4? Die expired vandaag ;)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Topicstarter
Ja die draaide ik inderdaad, maar kon op geen een manier updaten vanuit de telefoon uit. Oplossing is dus om deze aan de pc te hangen en te updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Yep, helaas.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

Topicstarter
Toch bedankt, zal tussen de middag dan maar even naar huis moeten.

Topic kan gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:58
Helaas zit ik met het zelfde probleem, alleen iTunes geeft aan dat er geen update voor mijn toestel is, én dat herstellen van het toestel niet mogelijk is ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zilverdael80
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:58
Yup, bij mij lijkt de forced reinstall echter te werken ... Dus ik hoop dat 't toch lukt, hij is nu iig bezig zonder foutmelding

(iPhone uitzetten en loskoppelen van de computer --> itunes starten op PC --> homeknop indrukken, en ingedrukt houden --> datakabel aan toestel hangen --> homeknop altijd blijven ingedrukt houden --> melding in itunes over herstelmodus, stappen doorlopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem met m'n IPadPro en heb ten einde raad contact opgenomen met Apple Support: https://getsupport.apple.com/.
Daar raadde men mij aan dat iedereen dit zo massaal mogelijk zou moeten melden via Apple Support, zodat zij een nieuwe release kunnen forceren van de software, waar dus duidelijk een bug zit in de 9.3 versie.
Voorlopig kan je het probleem makkelijk omzeilen door bij instellingen - icloud - findmydevice op 'uit' te zetten, maar niet vergeten: wél massaal beroep doen op apple support (= gratis !) om dit probleem te melden zodat ze daar bij Apple een definitieve oplossing kunnen verzinnen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:04

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 11:26:
Ik heb hetzelfde probleem met m'n IPadPro en heb ten einde raad contact opgenomen met Apple Support: https://getsupport.apple.com/.
Daar raadde men mij aan dat iedereen dit zo massaal mogelijk zou moeten melden via Apple Support, zodat zij een nieuwe release kunnen forceren van de software, waar dus duidelijk een bug zit in de 9.3 versie.
Voorlopig kan je het probleem makkelijk omzeilen door bij instellingen - icloud - findmydevice op 'uit' te zetten, maar niet vergeten: wél massaal beroep doen op apple support (= gratis !) om dit probleem te melden zodat ze daar bij Apple een definitieve oplossing kunnen verzinnen !
Waarom een shop naar een topic uit 2012 die dan ook nog niet eens relevant is aan je probleem?

Activation lock bestond nog niet in iOS 6 en ik snap ook niet zo goed wat je nou eigenlijk probeert aan te kaarten? Wat voor bug heb je het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Een 4 jaar oud topic uit het archief halen voor een compleet ander probleem is niet echt gewenst. Daarnaast is het forum bedoeld voor discussie, en niet de oproep tot acties. Dit topic gaat derhalve op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.