Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweaker leden.

Ik heb al eerder een post gedaan van mijn probleem maar helaas ben ik niet geholpen.
Ik denk dat ik maar zal beginnen, Ik heb een tablet een POV Mobii gen2.
Na een flash van Archros Arnova is het fout gegaan in de flash programma zag ik een foutmelding, zins dien wil de tablet niet meer opstarten.
Hebben jullie misschien een idee hoe ik mijn tablet weer kan repareren.

MVG. Harbrize

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:43

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo & welkom :)

Je eerste topic in mobile en direct alweer op slot. "Waarom?" vraag je je waarschijnlijk af. Dat zal ik even kort & duidelijk toelichten. Allereerst zou je even de tijd moeten nemen om De regels voor dit forum en Het algemeen beleid door te lezen, daarin staat dat het dubbelposten / crossposten niet is gewenst, 1x je probleem uitleggen is voldoende.

Ook is het belangrijk dat je laat zien wat je zelf allemaal al hebt gedaan om je probleem op te lossen, dus toon eigen inzet in de topicstart want dat ontbreekt ook.

Ik doe dit topic op slot, de andere laat ik open zodat je die kunt aanvullen dmv de [edit.] knop met meer informatie en eigen inzet. Graag zo veel mogelijk relevante informatie geven, dan krijg je de beste reacties.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Dit topic is gesloten.