Toon posts:

aero gebruiken windows 7 ATI Mobility Radeon X1600

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,
ik kan geen aero visualisatie gebruiken op mijn hp Compaq nc8430 (ATI Mobility Radeon X1600) omdat de driver dit niet ondersteund (ik heb de nieuwst driver en ondersteund WDDM) terwijl hij het wel zou moeten kunnen trekken. is er een mogelijkheid om dit alsnog te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:24
Ik meende dat er geen officiële driver uit is voor de x1600?

Wat je nog zou kunnen doen, is opnieuw de Windows Experience Index uitvoeren. Verder kan je op het bureaublad > rechtermuisknop > Personalize een Aero theme kiezen :)

[ Voor 58% gewijzigd door _Brake_ op 01-10-2012 00:39 . Reden: Antwoord toegevoegd ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 09:00
Als ik google op jouw grafische kaart in combinatie met het woord 'aero' kom ik toch een aantal suggesties tegen die je eens zou kunnen bekijken

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Als de ondersteunde ATi driver weigert te installeren, probeer dan een van de beschikbare Omega drivers gebaseerd op je ondersteunde ATi driver. De x1600 is legacy, dus de laatste ATi driver gaat niet werken. Versie 10.3 meen ik zal werken, of nog ouder.

Zoals Rupie zei, Google is your friend ;).

Commandline FTW | Tweakt met mate