D-link 825 met welke netwerkkaart?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 23:06
Ik sta op het punt een pc te bestellen maar bedenk me net dat ik nu nog een oude G-protocol netwerkkaart heb.
Nu staat er een D-link 825 beneden en mijn desktop staat boven.

Ik heb Ziggo Alles in 1 Plus, dus best een snelle verbinding.

Waar doe ik nu goed aan? Is een 300 Mbit kaart genoeg?
Of zijn er nog merken die ik zeker niet moet kopen.
TP-link heeft goeie en voordelige kaartjes, maar welke zou ik dan moeten kiezen?
De TL-WN851ND of TL-WN951N

Moederbord is een Gigabyte Z77M-D3H.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Goeie kans dat een usb stick met kabel beter werkt. deze kun je verder van de metalen behuizing plaatsen

Voor de rest is het in jouw keus waarchijnlijk lood om oud ijzer. in princiepe heb je maar 2 antennes nodig om te richten.

soms is een dlan gunstiger ivm muren

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExTaxi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-07 23:06
fish schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:21:
Goeie kans dat een usb stick met kabel beter werkt. deze kun je verder van de metalen behuizing plaatsen

Voor de rest is het in jouw keus waarchijnlijk lood om oud ijzer. in princiepe heb je maar 2 antennes nodig om te richten.

soms is een dlan gunstiger ivm muren
heb je een voorbeeld? Met kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Usb kabel kun je gewoon los kopen / van de plank pakken. en als je mazzel hebt zit hij erbij

Ik had er 2 van sitecom 1 is inmiddels stuk (mechanisch) . de andere .. euh op zolder http://www.sitecom.com/300n-wireless-usb-adapter/p/746

Maar het voordeel zit niet zo zeer in stick maar een eventueel gunstigere ontvangst omdat je antennes niet strak tegen een bak singaal blokkerend metaal zit. afhankelijk van he thuissituatie heb je er meer of minder last van

[ Voor 7% gewijzigd door Fish op 30-09-2012 22:33 ]

Iperf