Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-10 16:31
Vanwege de Mediamarkt BTW korting overweeg ik nu een laptop aan te schaffen, alleen twijfel ik nog tussen de volgende twee opties:

pricewatch: Lenovo IdeaPad U310

Of

pricewatch: Sony Vaio VPCSB4N9E

Verder studeer ik Bedrijfseconomie dus zware grafische programma's zijn niet aan de orde, ik zou er af en toe wel Football manager op willen spelen maar dat kan goed op beide. Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

Ps: ik heb tot 00:00, ik denk dat ik voor de Lenovo ga, vanwege de SSD schijf en de i5.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Even wat gelezen op internet en de Lenovo heeft problemen met wifi verbindingen en de Vaio heeft problemen met de stabiliteit.

Maar als je echt moet kiezen tussen deze 2 dan zou ik ook gaan voor de Lenovo, die heeft een i5 en een SSD.

Hier een complete review van de Lenovo

http://hothardware.com/Re...ad-U310-Ultrabook-Review/

ps. De Lenovo is alleen in het roze te bestellen op Mediamarkt.nl

[ Voor 29% gewijzigd door Ernemmer op 30-09-2012 22:11 ]

• Agadir
Ernemmer schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:00:
Even wat gelezen op internet en de Lenovo heeft problemen met wifi verbindingen en de Vaio heeft problemen met de stabiliteit.

Maar als je echt moet kiezen tussen deze 2 dan zou ik ook gaan voor de Lenovo, die heeft een i5 en een SSD.

Hier een complete review van de Lenovo

http://hothardware.com/Re...ad-U310-Ultrabook-Review/

ps. De Lenovo is helemaal niet te bestellen op Mediamarkt.nl
Ja dat las ik ook over de Lenovo maar ik ben dit tegen gekomen op de officiele Lenovo forum:
All,

Apologies for the delay in response since my last update back on page 16. Our teams have been working diligently on this and I appreciate all of the feedback that we have received here in the forum...

During July, Lenovo received customer reports of lower than expected wireless performance on some U310 and U410 IdeaPad systems. As a result, we extensively tested sample U310 and U410 models and a design update was implemented to ensure a more consistent wireless performance in all customer environments. U310 and U410 models manufactured after July 23, 2012 incorporate these updates and are not affected. Customers with U310 and U410 models manufactured prior to July 23 who have experienced lower than expected wireless performance should contact Lenovo support to schedule service.

Best regards,

Mark
Shit......ze hebben hem er af gehaald. :(

Ik vond blauw al een concessie, roze wordt hem zeker niet :+ .

• Ernemmer
  • Niet online
Ander leuk alternatief, is deze. Die is dan niet in de aanbieding maar heeft ongeveer dezelfde prijs en is zeker een goede laptop.

pricewatch: Dell Vostro 3360

Die is ook nog wel goedkoper te krijgen via de dell.nl site met verschillende kortingscodes die wel op dit forum te vinden zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Ernemmer op 30-09-2012 22:16 ]

• Agadir
Ja inderdaad, maar ik hecht veel waarde aan fysieke verkooppunt. Mijn ervaring is dat dat veel prettiger werkt ivm afhandeling van service.

• Ernemmer
  • Niet online
Agadir schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:21:
Ja inderdaad, maar ik hecht veel waarde aan fysieke verkooppunt. Mijn ervaring is dat dat veel prettiger werkt ivm afhandeling van service.
Bij Dell kan je voor 90 euro je garantie uitbreiden naar 3 jaar en dan is het ook nog next business day onsite. Dus als er problemen zijn komen ze gewoon langs om hem te repareren. Voordeel is dan ook dat je laptop niet 2 maanden bij Mediamarkt ergens ligt.

[ Voor 3% gewijzigd door Ernemmer op 30-09-2012 22:25 ]

• Agadir
Ik ga toch maar de sony bestellen, bedankt voor je hulp!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-10 10:10
Agadir schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:13:
[...]

Ja dat las ik ook over de Lenovo maar ik ben dit tegen gekomen op de officiele Lenovo forum:

[...]

Shit......ze hebben hem er af gehaald. :(

Ik vond blauw al een concessie, roze wordt hem zeker niet :+ .
Bovendien hebben ze bij Media Markt modellen ingekocht die geproduceert zijn op 20 juNi 2012 ;) Heb het vandaag nog gecheckt
Iemand verbeterde mij ergens anders dat het ook kan zijn dat ze die nog hadden liggen, dus ik pas het aan: Ze hadden vandaag in ieder geval bij mijn MM modellen liggen die op die datum geproduceert waren, dus de kans is dan ook wel aanwezig dat het bij de webshop modellen ook zo is. Maar eigenlijk overbodig omdat je geen roze laptop wilt :+

[ Voor 27% gewijzigd door etnerdnl op 30-09-2012 22:58 ]

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Neeee, niet de Sony SB
Haal de opvolger, die komt binnen enkele weken weer terug in de sony store met de windows 8 update. Dez opvolger heeft namelijk flinke verbeteringspunten:
- koeling maakt flink minder herrie
- Scharnieren zijn flink verbeterd
- GPU die heel erg verbeterd is
- Windows 8 + waarschijnlijk touchscreen.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

Pagina: 1