Zoekopties op facebook

Pagina: 1
Acties:
  • 191 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439059

Topicstarter
Goedenavond,

Ik weet niet of dit helemaal de goede plek is om te vragen maar ik ben ten einde raad.

Ik heb gisteren een meisje ontmoet in een discotheek en die probeer ik nu te vinden op facebook. Maar (jaja, briljant hè) ik weet haar naam niet. Ik weet haar leeftijd en woonplaats maar daar stopt het.

Dus is er een manier om op facebook alleen te zoeken op leeftijd en woonplaats? Je zou dan waarschijnlijk alsnog een paar honderd hits krijgen, maar ik heb wat foto's van het hele taffereel dus dan ik kan haar wel herkennen.

Met de standaard functies kan ik haar niet vinden en m'n vrienden weten niet wie 't was. En google schijnt me ook niet echt te helpen, dus kunnen jullie alsjeblieft een suggestie geven zodat ik niet hoef te wachten tot volgende week? 8)7

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi codspeler,

Allemaal leuk en aardig dat je haar wilt vinden, maar dit is niet het juiste forum daarvoor - sowieso past een topic als dit nergens op GoT. Oftewel, heb toch een week geduld en vraag dan gelijk haar Facebook-gegevens. En haar naam is ook wel handig, lijkt me.

Succes! :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.