Toon posts:

hoe 4X AGP ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb MSI k7pro moederbord .videokaart ASUS v6800 deluxe. hoe krijg ik dit op 4x agp???
nieuw bios versie 1.3 maar geen 4x.
bij sandra data rate 1x max 2x hoe dit alles te veranderen??? graag advies.

alvast bedankt.
stonewayNL

Verwijderd

Ik meen dat bij MSI ftp een Utility te downen is om de kaart met AGP instellingen te doen...

en bij Asus 6800 staat iets van software om de 4x in WRITE in te stellen.

Key Benefits

Powered with GeForce256TM DDR - the world's first Double Data Rate GPU
(Graphics Processing Unit)

Built-in 32MB Frame Buffer (SGRAM) - Provides more resolutions and color depths

Smart DoctorTM Technologies - Smart Cooling, Dynamic Overclocking, Overheat
Protection, Fan Speed Monitoring, AGP Power Level Monitoring

VR 3D Glasses - D3D games and stereo picture viewing

ASUSLIVE Capture Driver - 704x480 real time 30fps video capture

Large Screen TV-Out (800*600) - S-Video and Composite connectors.

Video-In Support - Video capture, video editing, video conference...

ASUS DVD/SW Player Bundled - DVD, VCD, MP3, SVCD.. Playback Ulead VideoStudio 3.0 + MPEG-II Color Encoder Bundled - Video Editing,
MPEG/II encoding & real time capture. 3D Games Bundled - DRAKAN (full version), ROLLCAGE (full version), and other 12 games titles.
Other Key Benefits of AGP-V6800 Series - QuadPipeTM Rendering, Transforming & Lighting, and AGP 4X with Fast Writes, etc.

Verwijderd

K7Pro heeft AMD751 noordbrug. Kan dus maximaal AGP2x. Is dus wel een beetje logisch dat je dan geen AGP4x kan krijgen ;)

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:43

vanDaal

-ismeereentje

Ik had er trouwens ook last van dat mij AGP terug was gezet naar 2x, terwijl mijn K7V 4x aankan. Maar ik kon eerlijk gezegd nergens vinden waar ik kon switchen tussen 2x en 4x (niet in bios en niet in powerstrip). Maar het probleem heb ik wel opgelost. Door
  • <LI>Detonator 5.16 te uninstallen. Op een een of andere vage manier zetten de 5.16 drivers je AGP terug naar 2x. Je kunt dus beter 5.13 of 5.14 installeren.</LI><LI>Het installeren van de VIA AGP 4.02 drivers heeft het probleem uiteindelijk verhlopen</LI>
Maar weet iemand waar je in principe de AGP snelheid kunt veranderen? Want het staat mij niet ergens duidelijk aangegeven....

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Inderdaad. Is een nachtmerrie die AGP snelheden! Je moet ze gewoon in je bios in kunnen stellen of zo!

Ik heb een ook een MSI K7Pro maar met ASUS V3800. Wilde eerst ook niet op 2x lopen, totdat ik de nieuwste AMD miniport driver instalde. Helaas heb ik laatst een cleane install gedaan van de detonator 5.13 of 5.14. En nu loopt ie weer op 1x. En wat ik ook doe en vraag en zoek ik krijg m niet meer terug naar 2x!

Uuuuuaaaaaaarrrrggggghhhhhhhhh!

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

Verwijderd

Het is wel erg belangrijk steeds de laatste AGP-port(niet alleen Graf.driver) van je chipset te downloaden, want volgens mij zijn ze zelf nog bezig met het probleem.

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:13
Op mijn systeem

Athlon 700
K7V
Viper V770 Ultra

hoefde ik alleen maar een stel jumpers op m'n Viper in te stellen.

Kan je maximale AGP ook afhangen ook van de drivers die je gebruikt?

Wat is trouwens het 'grote' voordeel van AGP 4x t.o.v. AGP 2x? in 3DMark 2000 ging ik in 800x600x32/Z24/Triple FB omhoog van 2997 naar 3002

specs

Pagina: 1