Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309730

Topicstarter
Goede avond,

Vandaag heeft mijn zusje haar Galaxy Note laten vallen van zo'n 1,2 meter hoog, haar mobiel viel plat op de achterkant, dus zonder op de rand te stuiten. Hij viel plat op de achterkant, maar toch is de voorkant, het beeldscherm dus, helemaal kapot. Hij geeft geen beeld meer, maar het geluid werkt nog wel.

Nu had ze de vraag of het mogelijk is om dit onder de garantie te laten vallen door de slechte bouwkwaliteit, 1,2 meter zou er niet voor moeten zorgen dat je mobiel recht de prullenbak in kan.

Is dit mogelijk? Of is de enigste optie om de mobiel te laten repareren op eigen kosten?

Bedankt alvast :)!

Met vriendelijke groet,
Davey Bartels

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 309730 op 30-09-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-07 16:50
Gevalletje eigen schuld, dikke bult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
iets met eigen schuld? met 0.0 demping is het heel moeilijk om het scherm niet te laten versplinteren. ga op ebay opzoek naar een vervangend scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 471672

Dit valt niet onder de garantie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:30
Ruim 1m laten vallen is niet iets wat ie zou moeten overleven, zeker niet als ie op een harde ondergrond land.

Gevalletje pech, of verzekering (als je er een verzekering voor afgesloten hebt). Garantie is het zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:06

SuBBaSS

-has Ryzen

Je kunt wel zeggen dat je twijfels hebt over de bouwkwaliteit, maar valschade=valschade en vallen doet zo'n ding nog steeds niet vanzelf.
Geen kans dus met dat argument, ze garanderen ook niet dat ie na een val van 1+ meter nog werkt, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit soort tips zijn niet gewenst op GoT, dat noemen ze nl fraude.

[ Voor 80% gewijzigd door janvanduschoten op 30-09-2012 23:31 ]

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Misschien even bellen met de klantenservice, htc wil nog wel eens extreem vriendelijk zijn (hoor ik hier en daar) misschien dat samsung dat ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-06 15:48

hostler

Yeahhh dude!

Waarom neem je überhaupt de moeite om een topic te openen? Lijkt me toch vrij logisch dat het haar eigen schuld is. Geen enkele telefoon fabrikant geeft garantie op het overleven van een val...

Verder, meestal (niet altijd!) valt het onder je inboedelverzekering. Even bellen met je verzekeraar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 309730

Topicstarter
Oke bedankt iedereen :)!

Zal haar zeggen dat ze een nieuwe moet kopen of het moet laten repareren.

Dit topic kan op slot :)!
Pagina: 1