Hallo allemaal,
Ik heb op moment een nokia telefoontje, bevalt prima maar wil onderhand
graag een telefoon die goeie foto's maakt en waar internet op zit, dit onder andere i.v.m.
m'n bedrijfje.
De volgende eisen heb ik in gedachten:
- 500 belminuten
- 500 sms
- internet, 500mb? Ik heb geen idee, denk dat ik gemiddeld iedere dag een half uur a drie kwartier op het ding zal internetten, is 500mb dan genoeg?
-Goeie fotokwaliteit
-Degelijk Ik werk in de landbouw en m'n telefoon moet tegen een stootje of vieze handen kunnen.
Ik ga hem vooral gebruiken om foto's te maken en meteen te versturen naar klanten, marktplaats en andere aanbodsites te bekijken en wat te whatsappen en facebook.
Na wat rondzoeken en vragen kwam ik op een Sony Xperia GO uit.
Stevig en degelijk, te bedienen met natte handen en redelijk krasvast.
Nu zit ik alleen te kijken naar een goed abonnement, zit op dit moment bij BEN en dat
bevalt me wel goed. P/maand opzegmaar.
500 belmin, 1000sms en 500mb kost dan 35 p/maand ex toestel.
Los toestel is zo'n 250,-.
Een met een abonnement kan ook maar valt weinig te vinden wat aan bovenstaande eisen voldoet.
2 jarig wil ik sowieso niet, hoogstens 1 jaar.
Na wat vergelijken kom ik dan ook op 45 p/maand uit waarna ik ook nog 150 oid voor het toestel moet betalen.
Zit ik zo een beetje goed?/Is dit een goeie optie?
Telefoon is me eigenlijk nog duur zat maar goedkoper vind je ze bijna niet denk ik.
Alvast bedankt!
Mvg,
Guido
Ik heb op moment een nokia telefoontje, bevalt prima maar wil onderhand
graag een telefoon die goeie foto's maakt en waar internet op zit, dit onder andere i.v.m.
m'n bedrijfje.
De volgende eisen heb ik in gedachten:
- 500 belminuten
- 500 sms
- internet, 500mb? Ik heb geen idee, denk dat ik gemiddeld iedere dag een half uur a drie kwartier op het ding zal internetten, is 500mb dan genoeg?
-Goeie fotokwaliteit
-Degelijk Ik werk in de landbouw en m'n telefoon moet tegen een stootje of vieze handen kunnen.
Ik ga hem vooral gebruiken om foto's te maken en meteen te versturen naar klanten, marktplaats en andere aanbodsites te bekijken en wat te whatsappen en facebook.
Na wat rondzoeken en vragen kwam ik op een Sony Xperia GO uit.
Stevig en degelijk, te bedienen met natte handen en redelijk krasvast.
Nu zit ik alleen te kijken naar een goed abonnement, zit op dit moment bij BEN en dat
bevalt me wel goed. P/maand opzegmaar.
500 belmin, 1000sms en 500mb kost dan 35 p/maand ex toestel.
Los toestel is zo'n 250,-.
Een met een abonnement kan ook maar valt weinig te vinden wat aan bovenstaande eisen voldoet.
2 jarig wil ik sowieso niet, hoogstens 1 jaar.
Na wat vergelijken kom ik dan ook op 45 p/maand uit waarna ik ook nog 150 oid voor het toestel moet betalen.
Zit ik zo een beetje goed?/Is dit een goeie optie?
Telefoon is me eigenlijk nog duur zat maar goedkoper vind je ze bijna niet denk ik.
Alvast bedankt!
Mvg,
Guido