Possible Modpoint Gap?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Misschien is het beter om dit onderwerp in LA te posten, maar ik vermoed dat er een vreemde situaie gaat ontstaan als Artemis weer tergkomt met betrekking tot de modpuntjes. Alles wat woensdag gebeurd is qua postings, reacties en moderaties is niet meer gemirrored op Athena, die nu tijdelijk T.net en GoT trekt.
In schreef Kees.
Aangezien Rick dacht dat er op Athena de laatste versie van de t.net dbase stond, maar dit door een fout in de replication niet het geval was, is alles van ongeveer woensdagnacht ~ woensdagmiddag achtergebelven op Artemis (in plaats van getarred en geckopieerd te worden naar athena). Die dbase zal weer zsm teruggeplaatst worden.
Verder heeft het idd in een .plan gestaan, eentje die woensdagnacht _na_ de 'replication-error' op t.net verscheen.
Als Artemis weer terugkomt wordt de database dus aangevuld met de ontbrekende woensdag (?).

Ik heb zelf alle modpuntjes die ik woensdag nieuwspostings uitgedeeld heb weer terug in mijn modpunten overzicht (logisch). Als ik die nu zou gebruiken voor moderaties en de datsbase wordt weer gecompleteerd dan kan er dus iets vreemds gebeuren met mijn voorraad.

* KeX is heel nieuwsgierig hoe dit in zijn werk kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
Ik heb in ieder geval mijn verloren gewaande 1000 modpuntjes weer terug op het droge. Wat zullen ze geschrokken zijn, wie weet wat ze onderweg allemaal hebben moeten meemaken. Ik ga ze de komende dagen maar's wat vaker uitlaten. Daar zijn ze tenslotte voor geboren :).

Edit: Curacao's virusje verwijderd.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Op donderdag 29 maart 2001 14:37 schreef testcase het volgende:
Ik heb in ieder geval mijn verloren gewaande 1000 modpuntjes weer terug op het droge. Wat zullen ze geschrokken zijn, wie weet wat ze onderweg allemaal hebben moeten meemaken. Ik ga ze de komende dagen maar's wat vaker uitlaten. Daar zijn ze tenslotte voor geboren :).

Edit: Curacao's virusje verwijderd.
Ik zou nog even wachten met juichen. Artemis was niet gemirrored en dus zijn heel veel acties die op woensdag plaatsvonden verdwenen en die worden dus weer later aangevuld op de database (zo heb ik het tenminste begrepen). Jouw topic in LA startte ergens begin woensdag en is opgelost nu Artemis weg is. * KeX is benieuwd of na vanavond 20:00 als Artemis terug is weer All modpoints are belong back to * KeX .