Misschien is het beter om dit onderwerp in LA te posten, maar ik vermoed dat er een vreemde situaie gaat ontstaan als Artemis weer tergkomt met betrekking tot de modpuntjes. Alles wat woensdag gebeurd is qua postings, reacties en moderaties is niet meer gemirrored op Athena, die nu tijdelijk T.net en GoT trekt.
In schreef Kees.
Ik heb zelf alle modpuntjes die ik woensdag nieuwspostings uitgedeeld heb weer terug in mijn modpunten overzicht (logisch). Als ik die nu zou gebruiken voor moderaties en de datsbase wordt weer gecompleteerd dan kan er dus iets vreemds gebeuren met mijn voorraad.
* KeX is heel nieuwsgierig hoe dit in zijn werk kan gaan.
In schreef Kees.
Als Artemis weer terugkomt wordt de database dus aangevuld met de ontbrekende woensdag (?).Aangezien Rick dacht dat er op Athena de laatste versie van de t.net dbase stond, maar dit door een fout in de replication niet het geval was, is alles van ongeveer woensdagnacht ~ woensdagmiddag achtergebelven op Artemis (in plaats van getarred en geckopieerd te worden naar athena). Die dbase zal weer zsm teruggeplaatst worden.
Verder heeft het idd in een .plan gestaan, eentje die woensdagnacht _na_ de 'replication-error' op t.net verscheen.
Ik heb zelf alle modpuntjes die ik woensdag nieuwspostings uitgedeeld heb weer terug in mijn modpunten overzicht (logisch). Als ik die nu zou gebruiken voor moderaties en de datsbase wordt weer gecompleteerd dan kan er dus iets vreemds gebeuren met mijn voorraad.
* KeX is heel nieuwsgierig hoe dit in zijn werk kan gaan.