Ik krijg met geen mogelijkheid FIFA13 werkend op mijn huidige systeem waarop FIFA12 prima draaide. (Dezelfde game-engine, ik kan er niet bij waarom het niet wil lukken.) Momenteel gebruik mijn PC ook als TV i.c.m. een Anysee cardreader. Vanuit dat oog punt zou het geweldig zijn om ook het verbruik tijdens het TV kijken lager te krijgen.
Verder is het de bedoeling dat mijn receiver een Onkyo TX-NR609 samen met mijn monitor Samsung Syncmaster T260HD op de nieuwe PC komt. 3D en bluray heb ik geen behoefte aan. De behoefte aan opslagruimte heb ik ook niet, hier heb ik tenslotte mijn Synology NAS voor.
Oude situatie :
Ik wil graag mijn kast behouden i.v.m. de hoogte hier rust namelijk mijn centerspeaker op zodat de speaker net boven mijn scherm uitsteekt. Ook eventueel de voeding mits dit mogelijk is.
Het oude systeem komt in een nieuwe kast, en gaat naar een ander familie lid. Het liefst kies ik hier een kast die niet al te opzichtig is en dezelfde 'zakelijke' uitstraling heeft als de Antec P182.
De volgende onderdelen heb ik al in huis :
Verder is het de bedoeling dat mijn receiver een Onkyo TX-NR609 samen met mijn monitor Samsung Syncmaster T260HD op de nieuwe PC komt. 3D en bluray heb ik geen behoefte aan. De behoefte aan opslagruimte heb ik ook niet, hier heb ik tenslotte mijn Synology NAS voor.
Oude situatie :
- Intel C2D E8400 op standaard kloksnelheden 3 Ghz
- Scythe Mugen 2
- Gigabyte GA-P35-DS4
- 2GB werkgeheugen 1066 Mhz DDR2
- Vertex 1 60 GB geflashed naar de Vertex 1 Turbo
- 2,5" WD 500GB tempdisk voor Media Center
- AMD Radeon 5770 1GB 850Mhz/1200Mhz 1Ghz/1250Mhz
- Windows 7 x32
- Een tweetal Xbox 360 Wireless controllers
Ik wil graag mijn kast behouden i.v.m. de hoogte hier rust namelijk mijn centerspeaker op zodat de speaker net boven mijn scherm uitsteekt. Ook eventueel de voeding mits dit mogelijk is.
Het oude systeem komt in een nieuwe kast, en gaat naar een ander familie lid. Het liefst kies ik hier een kast die niet al te opzichtig is en dezelfde 'zakelijke' uitstraling heeft als de Antec P182.
De volgende onderdelen heb ik al in huis :
- Intel Core i5 3570K Boxed
- Scythe Mugen 3
- Gigabyte GA-Z77X-D3H
- Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile
- Samsung 830 256GB
Ik zoek dus een goede efficiënte voeding met speelruimte voor de Intel Core i5 3570K Boxed, ik denk zelf dat de Corsair net niet voldoende sap heeft hiervoor en een andere videokaart (Ati of Nvidia, met de eis dat de kaart bitstream doet) die compatible is met mijn receiver. En FIFA 13 moet vlotjes lopen, zonder stoterig te worden.Lip schreef op zondag 30 september 2012 @ 01:01:
Ik wil even melden dat de Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 voorzien van de laatste VGABIOS incompatible is met de Onkyo TX-NR609.
Het werkt niet met de laatste Catalyst Software Suite Final driver 12.8 en BETA 12.9 CAP 1.
Beeld word wel weergegeven, maar de receiver blijft steeds opnieuw verbinding maken met de videokaart om geluid weer te geven. Het display op de receiver blijft knipperen, en het geluid valt tijdens het afspelen van een MP3 steeds weer aan en uit. Erg jammer. Misschien toch maar weer overstappen op een ASUS kaart uit de laatste 7 radeon serie.
Doe ik daarna mijn oude videokaart in mijn systeem, een Asus Radeon 5770 dan werkt het wel. Hierdoor is het uitgesloten dat het aan mijn kabels ligt.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity