Goedemorgen,
Ik wil al een tijd een nieuwe tv voor op m'n kamer en ben van plan er vandaag 1 te kopen. Op dit moment heb ik een oude 32" staan waarvan de kleuren niet meer van deze tijd zijn. Een 40" LED lijkt me sowieso een mooie vervanger, maar tegelijkertijd weet ik ook hoe snel 't formaat went. Ik wil niet over 2-3 maanden het gevoel hebben dat ie niet groter is geworden, vandaar de overweging voor 46". Aan de andere kant ben ik bang dat 46" misschien toch overkill is: met games zal het niet uitmaken maar bij films krijg je dat je al snel naar 'delen' van het beeld gaat kijken.
Ik zal er voornamelijk op gamen en veel splitscrenen dmv een Xbox 360.
Hier en daar een film, geen echte bluray maar rips van +-12GB per stuk.
Ik zal em hier plaatsen, afstand tv tot hoofd 210cm:

Ik kom er gewoon echt niet uit dus ik zou erg graag jullie advies/mening horen.
Ik dacht aan de volgende toestellen:
Samsung UE40ES5500W
Samsung UE46ES5500W
Samsung UE46D5000PW
Ik wil al een tijd een nieuwe tv voor op m'n kamer en ben van plan er vandaag 1 te kopen. Op dit moment heb ik een oude 32" staan waarvan de kleuren niet meer van deze tijd zijn. Een 40" LED lijkt me sowieso een mooie vervanger, maar tegelijkertijd weet ik ook hoe snel 't formaat went. Ik wil niet over 2-3 maanden het gevoel hebben dat ie niet groter is geworden, vandaar de overweging voor 46". Aan de andere kant ben ik bang dat 46" misschien toch overkill is: met games zal het niet uitmaken maar bij films krijg je dat je al snel naar 'delen' van het beeld gaat kijken.
Ik zal er voornamelijk op gamen en veel splitscrenen dmv een Xbox 360.
Hier en daar een film, geen echte bluray maar rips van +-12GB per stuk.
Ik zal em hier plaatsen, afstand tv tot hoofd 210cm:

Ik kom er gewoon echt niet uit dus ik zou erg graag jullie advies/mening horen.
Ik dacht aan de volgende toestellen:
Samsung UE40ES5500W
Samsung UE46ES5500W
Samsung UE46D5000PW