Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Webpagina's op website indelen.

Pagina: 1
Acties:
  • 594 views

• electrom
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 16:38

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Je leest het goed, ik zou graag mijn website indelen met in de url de afscheiding / . Ik werk met DirectAdmin en heb mijn hosting en domeinnaam via Versio gedaan. Als ik een nieuwe map maak gebruikt hij deze naam om achter de url te plaatsen bv. *site*/vraag.html . Nu heb ik al geprobeerd om een naam te maken met al een slash in bv. *site*/vraag/1.html maar dan verdwijnt deze map gewoon. Kan iemand mij hierbij verder helpen? Ik heb het trouwens ook al op Google proberen zoeken maar ik weet niet goed wat voor zoekopdracht je dan precies moet geven...
Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 03-10-2012 21:06 ]

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• ik222
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Je moet dan gewoon in de webroot een map aanmaken met de naam 'vraag' en dan plaats in die map weer de webpagina met als naam '1.html' (zonder de quotes uiteraard).

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Bedankt voor het antwoord!
Waar is de webroot precies? En ik denk dat je op het einde een stukje vergeten bent in je zin, want ik snap hem niet helemaal.

HTC One X+ - Toshiba Satellite C660 - Qware Pro 3 7" - Ipod Touch v4 | Website | Specs | Twitter

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:48
Zijn antwoord klopt wel hoor.

In directadmin heb je bovenin Files staan, als je daar heen gaat zie je een aantal mappen.

Ga nu naar Domains, klik op je domeinnaam en vervolgens public_html. Dat is je webroot.
Daar kun je onderin ook een nieuwe map aanmaken.

Is het overigens ook niet makkelijker voor je om wordpress ofzo te installeren met de applications installer?

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Ook bedankt voor je antwoord want hij had inderdaad gelijk, het is gelukt!

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Nu is er wel een ander probleem, zodra ik er een bestand heb ingeplaatst kan ik het niet meer aanpassen...

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-11 21:12

Eagle Creek

Breathing security

Omschrijf "kan niet" :).

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

• electrom

electrom

Sapiens ars vivendi

Topicstarter
Het is al opgelost ik had in de naam .html vergeten plaatsen gewoon gerenamed. En inderdaad sorry voor de nogal vage omschrijving :) .

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Gebruik voortaan a.u.b. de edit knop ( Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif ) als je iets toe te voegen hebt; je topic herhaaldelijk omhoogschoppen is niet nodig en die melding staat er niet voor niets:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93OGDVn8zio6RrIck1qYj8ne/full.png

Verder is dit topic niet veel meer dan een Waar vind ik...? en mis ik nogal de nodige zaken uit onze Quickstart die je geacht wordt te hanteren bij 't openen van een topic. Gelieve daar volgende keer op te letten. Ktnhx :P

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.