Anoniem: 476285

Topicstarter
Hoi allemaal , ik hoop dat iemand hier me kan helpen, zit met mn handen in het haar.

Heb met mn stomme kop toch die tablet via de veronica aangeschaft de empire electronixs M712 , ik heb geprobeerd er CWM Recovery 5 ICS alles ging goed totdat bij het rebooten de tablet opstart en niet verder laad, dat robotplaatje blijft inzicht.

Nou is mij vraag heeft iemand ook zon tablet , zo ja ken je de firmware backuppen en online zetten, ben op de homesite geweest maar daar staat de firmware niet bij.
Ik zou ook graag willen weten hoe je deze in recovery mode krijgt, het is me wel gelukt maar dan werken de volumeknoppen niet voor te selekteren.

please help me, hoe kan ik m unbricken???? Hoe is de manier om deze tablet te ressetten , wie weet het?

bedankt

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 476285 op 29-09-2012 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 477207

Hallo Acergy,

Weet je zeker dat je hem gebricked hebt? Hoe heb je de CWM flash bevestigd (keuze kun je maken met volumeknoppen...maar hoe heb je de selectie bevestigd)?
Heb je al eens geprobeerd om de aan/uit knop heel lang (20 seconden+) in te drukken....
Wil best een backup voor je maken als je me verteld 'hoe'. Ik heb helaas ook zo'n tablet...en ben erg benieuwd of het je lukt om er een andere firmware op te zetten...want de Empire versie ICS (= niet standaard ICS) is niet te best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195813

Ik heb ook zo'n tablet, en vind hem vrij traag, en zou graag met wat tools er sneller leven in willen blazen, maar kan nergens vinden hoe je deze tablet ROOT access kan geven.
Weet iemand een URL voor een rooting guide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-04 19:07

JLS

Deze M712 heb ik ook, maar bij mij is hij gewoon met root access geleverd. Dat was dan wel weer positief. Verder vind ik hem inderdaad traag, vooral met browsen.

Suggesties voor alternatieve firmware (of hoe deze te vinden) of sneller browsen zijn welkom (ligt niet aan de verbinding, volgens test appje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39
Nu begreep ik dat het ding is over te clocken. Iemand een idee hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-05 08:03
@Acergy

Zelf heb ik een ander type tabet maar door een foutje starte deze ook alleen nog maar met een androidmannetje op zijn rug en een rode driehoek.

Er was/is totaal geen info te vinden maar aangezien Android vaak verschillende toetscombo gebruikt even wat gaan spelen en ineens krijg ik toch weer een uitgekleed CWM menu wat er standaard opstaat.
Hiermee kon ik dus een reset doen naar de fabrieksinstellingen en starte de tablet toch weer netjes op.

Probeer dus eens als hij niet verder gaat. Wel eerst tablet echt uitzetten door power knop indrukt te houden.

Druk in Volume Up ingedrukt houden en daarna Power On en vasthouden.

Andere Opties
Power On + Vol Up en deze tijdje vast houden
en anders
Power On + Vol Down en deze tijdje vast houden
Power On + Vol Up + Vol Down en deze tijdje vast houden

Soms even spelen door deze tegelijk in te drukken of juist na elkaar.

[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 25-10-2012 16:29 ]

Topicstarter
hoi allemaal bedankt voor jullie reacties,

ik heb er andere firmware op proberen te zetten die dezelfde specificaties had,

een backup maken van je firmware ken je op verschillende manieren, kijk hier eens

YouTube: Android: How To Make A Nandroid Backup

als je me een plezier wil doen en de firmware als backup hier up teloaden, zou heel tof zijn.

heb al de knoppen versies al geprobeerd, niks werkt.

heb de firmware nodig dan kan ik verder via het programma dat op de homesite van de tablet staat.

Now when you're in ClockworkMod Recovery mode, you can make a full nandroid backup of your system.
- select "backup and restore"
- then select "backup" to backup into your microSD/TF memory card
(or) select "backup to internal sdcard" to backup into the internal storage partition

After you made a backup, save the "clockworkmod" folder on your computer if you want.

Now you can restore back to the point that you made the backup if things get messed up.

hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt,

ps root met superuser en busybox,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JLS
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-04 19:07

JLS

Weet niet of je nog interesse hebt, maar ik kan wel proberen een backup van de rom voor je te maken van mijn firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik hoop dat je dit ziet, tuurlijk heb ik nog steeds interresse in die firmware, heb de tablet al maanden kapot aan de kant liggen,

hoop echt dat ik m ooit nog aan de gang krijg.

bij voorbaat dank voor wie me verder helpt.
Pagina: 1